Upload
68,642

gmcfosho

  • ez picks Play all

    the ones you wanna click or thought about clickin' and 2 u should.
    • IMDABES - Duration: 3 minutes, 50 seconds.

      • 3 years ago
      • 4,647,422 views
      shirt? https://www.etsy.com/shop/gmcfosho

      shiiiiiiii, 3rd track off my album. gonna be a hidden track, you gotta listen to the second track all the way through to get to dis one. took a minute to ...
    • Rifle Burs (original) - Duration: 3 minutes, 23 seconds.

      • 4 years ago
      • 1,933,481 views
      My lawyer said I was doing things that would violate my parole so I had to censor a few parts, BUT LUCKILY YOU CAN'T CENSOR SWAG! Shout out to Soulja boy, the best rapper dead or alive. It is becau...
    • COMEUPOUTDAWAHTA - Duration: 4 minutes, 11 seconds.

      • 3 years ago
      • 1,041,102 views
      https://www.etsy.com/listing/242339644/comeupoutdawahta-g...

      So like, it's gettin hot. It stay hot some places, but it's about dat time for it to be hot e'erywhere. So ...
    • Miss My Ni - Duration: 4 minutes, 32 seconds.

      • 2 years ago
      • 370,932 views
      I been releasin da album out of order because of this. I can finally face da fak dat my G is gone. Dis da vid he asked me to make for his funeral b4 he passed. watch n 240p fo real version.

      https:...
    • SWAGGIN DRAGON - Duration: 4 minutes, 1 second.

      • 2 years ago
      • 517,488 views
      SHIRT? https://www.etsy.com/listing/190827734/gmcfosho-swaggin-d...

      I was researchin ressurection and this happened. Would've been on the news, but my cou...
    • i Ōne dis game - Duration: 3 minutes, 4 seconds.

      • 2 years ago
      • 344,302 views
      i jus be feelin like, by da 40th track and dis album done a G is gonna transform nto solid gold or somethin crazy is gonna happen.

      https://itunes.apple.com/us/album/ionedisgame/id738914883......
    • HAPPY BURSDAY - Duration: 5 minutes, 3 seconds.

      • 2 years ago
      • 405,217 views
      shirtsday: https://www.etsy.com/listing/216088133/bursday-shirt-pain...

      People kept tellin me they celebrate these birthday things every 365 days of bein alive or somethi...
    • 2swag4clos - Duration: 3 minutes, 22 seconds.

      • 1 year ago
      • 122,909 views
      Here go track 20 off my 40somethin track album. We was gon' drop it for the holidays last year, but young zechnique got robbed @ gunpoint for his laptop and some other stuff & he was drawring the w...
    • BAH DAH - Duration: 3 minutes, 33 seconds.

      • 1 year ago
      • 107,631 views
      u know when u be like entering places and the mood just... turn up. That's how I feel ppl feel when I show up. You're welcome. iono what track this is.

      bah dah soundbyte: https://dl.dropboxusercon...
    • SNACKS - Duration: 3 minutes, 20 seconds.

      • 4 years ago
      • 662,061 views
      2nd single off my hit album dat I'mma drop. swag. The goal is to give y'all an album that you can bang for 24 hours straight. swag. Song description? check the title.

      https://soundcloud.com/pissed...
    • DEM PANTS - Duration: 3 minutes, 39 seconds.

      • 3 years ago
      • 478,804 views
      Safe 4 work.

      w/ Booty Mob Squad (Southwest Alien, ZomB-ridge, Electric Fire Booty, Maddie Pants and LoLelle)

      https://soundcloud.com/pissedoffgil
      http://gmcfosho.bandcamp.com/track/dempants
      http:/...
    • #swag - Duration: 3 minutes, 55 seconds.

      • 1 year ago
      • 146,844 views
      https://www.etsy.com/listing/242096086/hashtag-swag-swag-...
      ░░░░░░░░░▄░such turnip░░░░░░▄
      ░░░░░░░░▌▒█░░░░░░░░░░░▄▀▒▌
      #swag░░░░▌▒▒█░░░░░░░░▄▀▒▒▒▐
      ░░░░░░░▐▄▀▒▒▀▀▀▀▄▄▄▀▒...
    This item has been hidden
  • Gil Killed Hip Hop: Play all

    Cuz After Me There Ain't Gon' Be Nothin Left

    (deez aint even songs, they r a documentary of my life and deaf). 4 ne1 asking if im being serious, the answer is yes. so stop laughin', nigga. pissin me off a lil bit.
    This item has been hidden
  • Frenemies Play all

    This item has been hidden
  • GMCFOSHARKWEEK Play all

    This item has been hidden
  • random? Play all

    random
    This item has been hidden
  • skits i guess Play all

    ain't scripted, just looks like it is
    This item has been hidden
  • L.A.G.S.S. Play all

    This item has been hidden
  • songs preswag Play all

    preeeee
    This item has been hidden
  • Best Combos Play all

    see above
    This item has been hidden
  • gotta pay rent Play all

    This item has been hidden

Support this channel

Help gmcfosho make more fresh quality content. Every contribution is helpful, big or small.

to add this to Watch Later

Add to

Loading playlists...