2,974,643
  • Ranz and Niana - New Jam (Lyric Video) | #NewJamChallenge

    2,737,956 views 5 months ago
    Finally our first single is out!   We dedicate this song to all you folks!  Now go on and dance to this and do the #NewJamChallenge! Y'all lit!

    Stream or Download New Jam:
    itunes: https://itun.es/us/GIU5ib
    spotify:https://open.spotify.com/al......

    stalk us on ig:
    https://www.instagram.com/r...
    https://www.instagram.com/n...
    https://www.instagram.com/r...

    facebook:
    https://www.facebook.com/Ra...
    https://www.facebook.com/ni...
    https://www.facebook.com/ra...

    Videography by Titus Cee
    https://www.facebook.com/ti...

    musical.ly: @ranznandniana
    twitter: @ranzkyle & @nianaguerrero Show less
    Read more
  • Uploads Play all

    • LIL SISTER DJ NIANA IN THE HOUSE!!! | Ranz and Niana - Duration: 11 minutes.

      • 5 days ago
      • 345,694 views
      So in todays vlog niana shows a sample live session of the beats she's doin and we goin into a concert to meet the ??? haha watch the video! :)

      TURN ON POST NOTIF FOR SHOUTOUT!

      And btw feel free...
      • CC
    • Everytime The Beat Drops With The Chainsmokers | Ranz and Niana - Duration: 2 minutes, 19 seconds.

      • 1 week ago
      • 517,734 views
      So here's a lil carpool video we made that some of you guys can relate too! haha and we're with the chainsmokers! :)

      TURN ON POST NOTIF FOR SHOUTOUT!

      And btw feel free to help translate my video...
    • 100 LAYERS OF WAFFLES!! (Can We Eat It All?) | Ranz and Niana - Duration: 14 minutes.

      • 2 weeks ago
      • 826,348 views
      In this vlog we went to APCC Netflix booth! and stacked up one hundred waffles at home!!!

      TURN ON POST NOTIF FOR SHOUTOUT!

      And btw feel free to help translate my videos in other languages! will g...
      • CC
    • MIRROR LIGHT SLEEPING PRANK ON BROTHER | Ranz and Niana - Duration: 8 minutes, 29 seconds.

      • 3 weeks ago
      • 1,426,986 views
      So this vlog is the day we come back home! and niana pranked me while i was sleeping haha! our indonesia trip was insane and epic! we'll see you again soon!

      TURN ON POST NOTIF FOR SHOUTOUT!

      And ...
      • CC
    • HIDE AND SEEK AT TRAMPOLINE PARK!! (HARD TO FIND) | Ranz and Niana - Duration: 13 minutes.

      • 4 weeks ago
      • 1,650,568 views
      Here's our day 3 vlog in indo! we went to houbii trampoline park and played hide and seek! twas hard tho haha! sorry about the audio at the trampoline park part there's music playing in the backgro...
    • LIL SISTER FIRST TIME DRIVING?! | Ranz and Niana - Duration: 10 minutes.

      • 1 month ago
      • 1,795,404 views
      So guys here's our next indonesia vlog! tried eating some indonesian food and lil sister niana tried the car simulator! plus a sneak peek of our rehearsal for the digifest show! lil sis didn't driv...
      • CC
    • EPIC RACE TO THE SWIMMING POOL!! | Ranz and Niana - Duration: 10 minutes.

      • 1 month ago
      • 1,993,794 views
      Sorry for the vlog delay! But here's vlog 4 for you guys! that ended up with a race challenge! vlog of us preparing for our indonesia trip and going to indonesia! indonesia trip vlogs comin up so w...
    • Jimmy Neutron Remix Siblings Dance | Ranz and Niana - Duration: 78 seconds.

      • 1 month ago
      • 1,271,170 views
      So heres a new dance video for you guys! Whatsup 90s kids haha! jimmy neutron remix by remix maniacs!

      Jimmy neutron remix maniacs: https://youtu.be/HpgQW9ALHrY

      check out nianas channel :
      https:/...
    • CHEESIEST DRINK IN THE WORLD | Ranz and Niana - Duration: 11 minutes.

      • 1 month ago
      • 819,235 views
      Here's the vlog one! we posted the vlog two first because it's scheduled to be out that day haha so now here's the first vlog where we tried to make the cheesiest drink haha! enjoy like share and s...
    • Kid Vs Parent Dance Battle!! | Ranz and Niana - Duration: 5 minutes, 30 seconds.

      • 1 month ago
      • 1,548,525 views
      Check out our new show collaborated with Disney!! Yo mama so hip! where we get a parent and her/his kid to battle it out in a dance battle!

      To find out more, check out http://www.disney.ph/spark...
    • CHAMPION ENERGY MOVES | Ranz and Niana - Duration: 2 minutes, 41 seconds.

      • 2 months ago
      • 866,334 views
      Wanna dance MILO's #ChampionEnergy moves with us? Here's the dance y'all been requesting for! Feel free to share your own version so we can see, aight?

      Watch our collab with James Reid on the foll...
    • 2 MILLION ICE SUBSCRIBERS PARTY | Ranz and Niana - Duration: 8 minutes, 45 seconds.

      • 2 months ago
      • 6,613,460 views
      Here's our celeb video for you guys because we hit 2M SUBS FAM! Jumping into the pool with a bunch of ice for our 2 Million Subs!!!

      check out nianas channel :
      https://www.youtube.com/user/nianagu...
    This item has been hidden
  • Popular uploads Play all

    This item has been hidden
  • Video Skits Play all

    This item has been hidden
to add this to Watch Later

Add to

Loading playlists...