Loading...

Khalid Samad nak saman Papagomo?

2,831 views

Loading...

Loading...

Loading...

Rating is available when the video has been rented.
This feature is not available right now. Please try again later.
Published on Aug 16, 2011

Ibu Pejabat PAS

16 Ogos 2011

12.00 tgh hari

Comments • 7

ezainal
papagomo pon dah saman papagomo hahahaha
kopkul kop
kalau dah gila kuasa, gila harta, gila pangkat dan gila babi, apa yang khalid cakap semuanya betul walau pun ianya salah dan tipu.
WTH154
Khalid SUDAH buat andaian yg JAIS bersalah tanpa selidik & dgr penjelasan. Jadi, Khalid perlu MINTA MAAF secara terbuka pada JAIS sbb mempertikaikan tindakan yg JAIS tak lakukan.
zudy latif
Cakap merapu. perang la pulak. Gelak orang kafir ada muslim blurr dan tak de prinsip macam ni. Serbu? tengok la betul2 video tu. Isu disini dibulan Ramadhan ada orang Islam digereja bukan tarawih dimasjid. Kes cubaan memurtadkan wujud. 
urji hashim
smpai sejam kena berunding,,ada ape ye lame2 kena tggu?hehe
XmrfreedX
Pandai pulak si khalid bebal ni beri salam. 
Amizudin Ahmat
Khalid Samad akan saman papa gomo?
When autoplay is enabled, a suggested video will automatically play next.

Up next


to add this to Watch Later

Add to

Loading playlists...