Loading...

Kenapa Nalla & Ezam Keluar PKR ?

29,152 views

Loading...

Loading...

Loading...

Rating is available when the video has been rented.
This feature is not available right now. Please try again later.
Published on Jul 19, 2008

Wawancara bersama Ezam tentang sebab beliau & Nalla meninggalkan PKR

Comments • 32

sifu achik
acoi2008 ...ko pon kene jubur ngan anuwar ker? 
acoi2008
suku-sakat umngok teramatlah cemas dgn sokongan rakyat pd DSAI ... idup anwar
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Hijab Sang Pencinta Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Azim
Huhuhu melenting wei penyokong2 AL-JUBURI hahahaha samalah perangai mcm puak syiah.
azlan alimun
salam....aku keje bawa pelancong paling banyak orang singapore tak kira bangsa memang mereka orang maju kata melayu singapore ni klu kat malaysia dia tak dapat macammana yang dia dpt kemudahan komuniti sebagaimana yang pemerintah singapore beri cuma mereka bukan islam je.........cari peluang bisness kat malaysia ok tapi nak jadi rakyat soryyy...
PPA SG BULOH BPTV KPM
@miszellia88 SEDAP BEB....
acoi2008
@Waleesongo...weiiii dak bodo umngok...lu x abis2 citer psl bangsa...naik jelak la weiiii ke hulu-hilir dok melalak psl bangsa...melayu sgt ke lu nih...check balik la keturunan lu tuh...ori ke x darah melayu lu tuh...sibuk psl bangsa smpai x amik kisah psl hukum Tuhan...hukum dlm Quran di tolak mentah2 tp ader hati nak citer psl agama...pegi laaa korang puak2 bangsat weiiiii
acoi2008
@Waleesongo ...weiiii songok...apesal lu nih bodo sgt...sokong pemimpin umngok lahabau yg kuat mentekedarah duit rasuah...rakyat lg dah bosan muak ngan cara umngok2 bodo korang tuh kuat mentekedarah duit rasuah...x cukup tuh lg aper yg haram semua nak di halalkan...bangsat punya umngok korang umngok x payah la nak bersifat munafik ...sejak bila korang umngok amik berat citer psl agama...puak2 korang laa lahabau menolak hukum Tuhan...bodoh umngok
acoi2008
@Waleesongo ...lau wali songo nih satu gelaran mulia ..tp lu nih walee bongok kot...anwar bru gempak je lu org umngok dah huru-hara ekk...hehehe nmpak sgt puak2 umngok yg bodo termasuk lu takut sgt ngan org bernama anwar...semua pemimpin umngok lu sedaya-upaya nak memburukkan nama anwar tp rakyat x sebodo cam kuncu2 umngok nak pecaya ckp pemimpin bongok korang...skg nih hati saper yg buta kalau x puak2 umngok sendiri...hehehe
19630120xx
anwar will be next PM. Ezam... is not releven any more.
acoi2008
katak2 yg melompat...ader aku kisah hehehe
When autoplay is enabled, a suggested video will automatically play next.

Up next


to add this to Watch Later

Add to

Loading playlists...