Loading...

budak kelantan gengster /qedebe

25,017 views

Loading...

Loading...

Loading...

Rating is available when the video has been rented.
This feature is not available right now. Please try again later.
Published on Apr 19, 2009

kisoh ni menunjukkan budak kelate seorang yg qedebe

Comments • 12

Zairin Zairin
weii...Radee kratos nma kau pun da cam babi ko bila cakap jgn main pasal nabi...ko xpuas hati kita jumpa nak...biar aku pancung kepala ko smpai mamposss
Mat Top
Supo jubo blako
AbgLong7393
hahaaaa cicok kubeng lawe sudu sendok lawe pok'ko.....sumbak parok...
Muhammad Amzar
gilo demo nii
Jack Aberman Jack
apo lah korang nih. belakon jer nih 
faizkelate
kenapa kamu semua dengki sangat ngan kelantan? apa yang kau dapat kau buat video yang paling bodoh sekali aku tengok ni? kau semua jangan nak perasan ler nak buli budak kelantan, balik2 kau semua 2 yang akan dibuli sampai mampus oleh budak kelantan.. jangan nak berani berhajat nak buli budak kelantan ler..
Jong lala
Video paling base babi penah ak tgok gak
Radee Kratos
@scania9623 ko pun suka rogol nabi depan imam ke...???
Radee Kratos
ni apa ni..satu lagi ke"babi"an yang diajar nik aziz ke..??mmg kat kelantan diorg mcm ni ye..???ko rogol nabi tak..???ko nak tak rogol nabi ko depan ka'abah..??
mijie03
Galokk tehh puok demo...
When autoplay is enabled, a suggested video will automatically play next.

Up next


to add this to Watch Later

Add to

Loading playlists...