Loading...

GIRLS`GENERATION 少女時代_Oh!_Music Video

37,760,166 views

Loading...

Loading...

Loading...

Rating is available when the video has been rented.
This feature is not available right now. Please try again later.
Published on Sep 13, 2012

2012/9/26 New Single 「Oh!」Release!
9/14~レコチョクにて 着う た(R)独占先行配信!
http://recochoku.com/girlsgeneration/

少女時代official HP : http://www.girls-generation.jp/
UNIVERSAL HP : http://www.universal-music.co.jp/girl...
Official Facebook : http://www.facebook.com/girlsgenerati...

  • Category

  • License

    • Standard YouTube License

Comments • 25,764

Artificyeol Love
Not gonna lie i was slightly disappointed thay they kept the "oppa oppa" rather than changing it to senpai senpai
View all 35 replies
Nature Nature
oppa oppa
Hide replies
Watch EXO 'KO KO BOP' MV on YouTube To Climax!
This is probably the most beautiful Hyoyeon has ever looked and they barely show her smh. =_=
View all 22 replies
Yukine
Search 'EXO KO KO BOP MV' on YouTube To Climax! Oh was the first video I've seen them in. And at first when I saw Hyoyeon, I thought she was a foreigner from the west or something. Her beauty her is NO joke.
WickedClownYoda
Honestly, she's always been beautiful.
Hide replies
AnimeIsLoveBTSIsLifeAndJHopeIsHope BiasWrecker
Hyoyeon looks so beautiful in this video! Normally I wouldn't say she stands out, but here she's definitely does, visually stunning <3
View all 20 replies
Haridonya
yeah i was going to say that!!!
Amanda Hall
+b randon Ward
Hide replies
T Carr
I like this video better than the Korean 😁👌🏻
View all 18 replies
Chistrina Marpaung
Me too they stepped up the production
Against The Current Canada
The Korean version is classic tho ;) The old days haha
Hide replies
Tammy Marie McPherson
Am I the only one that likes the japanese video better then the Korean video.
View all 13 replies
Chogigetyouglyassout
hMm lowkey tbh bc the korean ver is iconic
janica timbal
+Tammy Marie McPherson TRUUUUE~
Hide replies
Stan talent stan [insert 789234156 names here]
Jessica, Taeyeon, and Sunny are all so perfect. They're extremely talented and beautiful.
View all 6 replies
Private Crysolite
wth? are you blinded by hyoyeon? she looks so damn gorg here..
Restless State
Stan talent stan [insert 789234156 names here] Sunny is so underrated... tbh if SM didnt let her sing in a cutesy voice instead of her real singing voice... she could have been better than tiffany tbh...
Hide replies
이경원
glasses yoona is KILLING ME!!!!
View all 5 replies
đơn độc soái hoang
+hân Nguyễn ... me too😈 srui Iam policce 😅😅
Hide replies
Pamela Morales Ortíz
Tiffany is so fycking perfecccttttt ♥ I LOVE HER CSM
View all 9 replies
Philippe Basle
Duc Huynh ok pd
Philippe Basle
Duc Huynh ok pd
Hide replies
DayWatch
lol taeyeon is like "now i gotta do this shit again in japanese" ^^
View all 14 replies
chung2F5
Lyrical mezzo-soprano? If you don't know shit about vocal theory you shouldn't throw around words. She's a Light Lyric Soprano. There's nothing, NOTHING mezzo about Taeyeon. Also you peeps are dense if you don't know what the OP meant. She's referring to the fact that Taeyeon hates cutesy concepts.
Dani Jones
M
Hide replies
。るるる。
少女の笑顔に Brand New Sound 世界がまわって One more round Dance Dance Dance till we run this town Oppa Oppa I'll be I'll be down down down down “I like the way you smile, like the way you talk, whenever you're ready, wanna be.... something new, oh!” 大人にはわりとなれない それがいいよね my boo メイクしてこころ弾む 罠をかけてダーリン? 次々ハードルあっても 着々サクセスあるのよ 乙女だわ 胸の鐘が マッハ gone too gone oh oh oh oh オッパルル サランヘ ah ah ah ah マニマニヘ すぐにどこかいっちゃうよ! 縮まらない距離ヤダよ! どうかどうかつないで 少女の笑顔に Brand New Sound 世界がまわって One more round Dance Dance Dance till we run this town Oppa Oppa I'll be I'll be down down down down お邪魔かな? ショックな現場 彼女いるの? Oh my god どうせ今は恋人以下よ いつものこと Too bad ムダムダ 電話をかけても 打ち明けちゃダメ 散るわよ 乙女なら 一度決めたら ずっと待つの oh oh oh oh オッパルル サランヘ ah ah ah ah マジマジで すぐに好きって言っちゃいそう! 縮まらない恋ヤダよ ショックなハート打ち抜いて 少女の寝顔を Brand New Sound 見つめてお願い One more night だんだんイジワル魔法は もたもたいれない No! No! No! No! Tell me, boy, boy. Love it? it, it, it, it, it, it, Ah! oh oh oh oh オッパルル サランヘ ah ah ah ah マニマニヘ oh oh oh oh oh oh oh oh オッパルル サランヘ ah ah ah ah ah ah ah ah マジマジで どうかどうかつないで oh oh oh oh ah ah ah ah oh oh oh oh oh oh oh oh オッパルル サランヘ ah ah ah ah ah ah ah ah マニマニヘ oh oh oh oh oh oh oh oh オッパルル サランヘ ah ah ah ah ah ah ah ah マジマジ oh !
View all 6 replies
sadananda doley
。るるる。 do you help me to learn Japanese please give me your phone number
Hide replies
Advertisement
When autoplay is enabled, a suggested video will automatically play next.

Up next


to add this to Watch Later

Add to

Loading playlists...