Loading...

Latihan Komando ATM

516,214 views

Loading...

Loading...

Loading...

Rating is available when the video has been rented.
This feature is not available right now. Please try again later.
Published on May 16, 2008

Latihan komando ATM yang menjadi isu di Parlimen oleh PKR. Jangan politikkan ATM.

Comments • 519

shahril nizam
wei korang senang2 je kondem tentang latihan komando..korang tau mane komando tak solat..??yg mane pandai ckap tu kalau malaysia ni perang ngan kafir nanti jgn kasi komando dihadapan ya...korang pergi kedepan ya aku nk tengok korang kena snyper or bom atom haha..kalau korang taknak berterima kasih ngan komando pun korang sekurang kurangnya korang dok diam2 jela...nt bila mlaysia ni berperang dorang komando nilah yg dok di hadapan utk mempertahankan keluarga korang ni yg dok complen tentang kmndo
View all 2 replies
Hide replies
Faezzah Elya
Anggota komando....adalah anggota yg 'agresive'.bersemangat waja...berkeupayaan menahan mentel dan fezikil dengan bentuk suasana yg teramat genting.....oleh kerana misi2 dan operasi yg di tugaskan nanti membawa kepada risko yg tinggi yg mempertaruhkan nyawa...
Roro Catalyzer
salute komando . sya hrap satu hari nanti sya mndapat kekuatan untk masuk latihan khas komando .. skian dari insan yg ingin menjadi askar ..
MOHD SHAH REZA ABD AZIZ
Tak ada saper yg paksa seseorang ikut latihan komando. Klo tak larat dan tak mampu boleh jer tarik diri tak ada masalah, negara malaysia tidak memerlukan komando yang tidak tahan dengan siksaan sebab jika diberikan misi dan dan ditangkap musuh dia akan disiksa dengan lebih teruk dan akhirnya dibunuh semata2 untuk mendapatkan maklumat misi dan ini boleh membahayakan negara. Kebiasaan yg ikut latihan komando dah tahu apa akan jadi jika membuat kesilapan so tak payah nak 'bela' sangat latihan komando ni kalo nak tingkatkan elaun itu bagus juga.
jasselin denis
Datang mu tak diundang,jika ragu harap pulang....jangan dsangka parit kecik tiada penghuni sang buas..we watch your six..demi negara tercinta
vincent bikana
Kepada orang2 Indo, FYI GGK pernah selamatkan askar US di Mogadishu, Somalia iaitu peristiwa Black Hawk Down. Dan misi tersebut telah berjaya. Kopassus? Lari naik teksi masa kat lebanon. Apa cerita? Konfrontasi dengan Malaysia 1963 pun tak lepas...
View reply
Hide replies
Ruz Aini
Komer tahu x, yg komer2 tngok tu "Kursus Asas Komando".. Bknnyer latihan.. Kursus tu mmg x bg mkn langsung wktu time survival kt paya bakau tu.. Jgn jd bangag sbb nnt ko akn jd bodoh plak.. Demer sumer tu kener hidup dlm keadaan tu utk tempoh 3 mnggu x silap.. Ko nk mkn aper, komer heboh komando tu mkn biawok tp xnk tngok plak yg demer mkn buah2 kt situ.. Tulh psl kalo cari salah org.. Kn dh jd bodoh.. UAI tu ckp sbb dier x tau bnder ni.. So, dier tersalahlh kluarkn knyataan.. X yhlh nk gaduh...
Aizuddin Haris
Ni smua keje politik pembangkang Malaysia la ni, keje nak menjahanamkn negara. Cuba bandingkan pembangkang Malaysia dgn negara sperti US dn Australia, walaupon mereka opposition party mereka masih menjaga nama baik negara meraka. Klau nak kritik, cubalah bagi kritikan yg positif.
firdaus polop
Aku dah tanya Ustaz Azhar Idrus! Hukum makan monyet,ular dll adalah haram kerana ianya dalam latihan! Melain secara tidak sengaja! ini baru dikategorikan Dharurat! Latihan haram makan binatang pelik2
jasselin denis
Lthan 3bln2mnggu,pling brat lthan kem,jln jauh dkt 200km cm tu..survivior sronok..👍👍
View reply
Hide replies
When autoplay is enabled, a suggested video will automatically play next.

Up next


to add this to Watch Later

Add to

Loading playlists...