Loading...

BERSIH 3.0 : TRAFIK KENA SERANG

127,320 views

Loading...

Loading...

Loading...

Rating is available when the video has been rented.
This feature is not available right now. Please try again later.
Published on Apr 28, 2012

Trafik selalu saman kita. Kita hentam Trafik. Inilah akibat kalau halang BERSIH 3.0. Pada muka mu. Kita tak perlukan polis. Unit AMAL kita lagi cekap kawal orang kita. Haha mampus mu.

Comments • 156

Areez Syazwan
kalau mati lah polis tuh,, unit amal bagi makan kt anak bini polis tuh,, termasuk mak bapak beliau!
Shad piano
sumpah bodoh tahap gaban. pakat ramai2 report user. bikin provoke mcm sial
Manglaksa 69
Klau org da mrh mmg la... Fru bersenjata.. Klau org biasa pon x serg. Pkir skit bro.. Tu pon nsib baik unit amal tlg polis
Ryunaga Arafat
Sedih betul tengok ramai orang boduh join Bersih.
kimie shaari
ini tak kata pulak polis jahat 
Coolvetica Bold
lepas ni suruh la angota2 bersih ni jadi polis untuk demon drg ni, sng ckit, begaduh pn xde masalh,betul x anjing2 ambiga?
jidcobra
unit amal bodo.. pakai berer pegang botol mineral jalan lenggang.. penakut sial..!! 
LimChengLai
Spesis babi suka menghuruharakan tempan yang aman...kalau tk pecaya cuba lepaskan seekor babi dalam pekan atau kampung..pasti kecoh,,.... lu olang duduk lumah kasi anak lu orang makan lagi bagus ma...dah la kuning macam taik palat...kecoh 
LimChengLai
pukim la lu cina buat kacau
ibnu.abdillah
ooo... tp kalau polis blasah demostran ramai2 mcm nak patah tulang rusuk budak tu takpe plak? 
When autoplay is enabled, a suggested video will automatically play next.

Up next


to add this to Watch Later

Add to

Loading playlists...