Loading...

Linkin Park - One Step Closer (Official Music Video)

21,529,664 views

Loading...

Loading...

Loading...

Rating is available when the video has been rented.
This feature is not available right now. Please try again later.
Published on Oct 29, 2009

"One Step Closer" by Linkin Park from Hybrid Theory, available now.

Download on iTunes: http://bit.ly/14qfw9J

Connect With Linkin Park:
Website: http://www.linkinpark.com
Facebook: http://www.facebook.com/linkinPark
Twitter: https://twitter.com/linkinpark
YouTube: http://www.youtube.com/linkinparktv

"One Step Closer" Lyrics:

I cannot take this anymore
Saying everything I've said before
All these words they make no sense
I find bliss in ignorance
Less I hear the less you'll say
You'll find that out anyway

Just like before...

[Chorus:]
Everything you say to me
Takes me one step closer to the edge
And I'm about to break
I need a little room to breathe
Cause I'm one step closer to the edge
I'm about to break

I find the answers aren't so clear
Wish I could find a way to disappear
All these thoughts they make no sense
I find bliss in ignorance
Nothing seems to go away
Over and over again

Just like before...

[Chorus]

Everything you say to me
Takes me one step closer to the edge
And I'm about to break
I need a little room to breathe
Cause I'm one step closer to the edge
And I'm about to break

Shut up when I'm talking to you
Shut up, shut up, shut up
Shut up when I'm talking to you
Shut up, shut up, shut up, shut up

I'm about to BREAK

[Chorus]

Everything you say to me
Takes me one step closer to the edge
And I'm about to break
I need a little room to breathe
Cause I'm one step closer to the edge
And I'm about to break

  • Category

  • License

    • Standard YouTube License

Comments • 8,732

Michael Stratton
Everything on Google + takes me one step closer to the edge, and I am about to break lol! Shut up when I am typing to you!
View all 19 replies
TheMrsmdarcy
HAHAAHAHAAAA!! that's funny as fook, Michael Stratton!! It's even funnier if you say, "when I'm CAPS typing to you!!!!!!" 
Michelle Rowland
+Night FuryAJ Or just LIFE in general
Hide replies
Lastrevio
I STILL HAVE THE LINK MOTHERFUCKERS
View all 6 replies
Lastrevio
+Spartan War118 XD
Spartan War118
Well shit now what?..we have a whole bloody comments section to fuck around with (no doubt if we reply to someone they're gonna re-reply unless they're lazy)
Hide replies
cbouford
i wish linkin park would just come back to this :(
View all 36 replies
Chester Marshall Taylor
cbouford we have to face the fact that they want to be gentlemen now, not youngsters with rainbow hairstyles and always angry. Moreover, music back in the 2000s were way better in general
Justin Centers
+Jens Von Volksentscheiden fagggggggggggggg
Hide replies
Yashaswi Singh
I'm still fan of LP but I think Meteora and Hybrid Theory were damn awesome like true rock version of LP
View all 21 replies
Yashaswi Singh
Wretches and kings is also a damn good song.
Hide replies
Marwan Abd El-Ghany
Are you sick people? You say why Chester changed his style!? Because he now 39 years he can't have white hair or that hybrid things linkin park never changed the true is the time has changed ..LP in every album change there's style because to be adapt with album like a thousand suns they can't have hybrid theory style in it and the album talking about the end of world!! The same thing with living things..,,
View all 16 replies
gunnerr91
+Oni Ghosh i dont understand why you need to call me a faggot? anyways its my opinion, i used to like linkin park before i dont like them now. 
Hide replies
Drewism
Ah, the good ol' early 2000's. Just right before everything went to shit in 2005 and later.
View all 29 replies
DamonM Roger
There's still good music, you just need to look hard for it and know where to find it.
Hide replies
Maggie Riojas
Linkin park still kicks ass WTF!!!
View all 11 replies
SEAN JONH
HELL YEAA,,,,,led zePELLIN,,GUNS,,,NIRVANA,,LIMP BIZKIT,,,,BLINK,,,KORN,,,,LINKIN ,,,OLD SNOOP,,DRE,,,,ICE CUBE,,MARSHAL MATERS,,,GAME,,NATE DOGGG,,,,
James Hubbard
ye man u feel me
Hide replies
bRAY
I'm convinced that the set of this video is Undercity :l
View all 9 replies
bRAY
Yep
bRAY
Shitty now you mean,
Hide replies
CheshireBiker92
these were good then shame they've gone crap
View all 24 replies
Dr.Dylan`s game
as much as the comment chain is old as hell I have two words to go to the people who say they haven't gone that bad THE HEAVY that is all
Hawk Girl
They will always be a good band in my opinion!! <3
Hide replies
Jack Williams Jr
I'd listen to LP if they went back to their original ways. I miss this! Though I have gone way harder than this, But! I still love my older music! 
Advertisement
to add this to Watch Later

Add to

Loading playlists...