Loading...

Kid Cudi - Marijuana

17,218,256 views

Loading...

Loading...

Loading...

Rating is available when the video has been rented.
This feature is not available right now. Please try again later.
Published on Jan 25, 2011

Kid Cudi's Marijuana from the Album Man on the Moon 2, Video Mix !

Lean back and chill !!!

Comments • 13,383

Kenny Buie
Pinned by bfabian2
Can't wait for April 2020, its gonna be 420 for a whole month
View all 4 replies
Breed Georienteerd
Hahahahh damnn
Hide replies
MJ Jaber
im soo high right that it took me 20 minutes to write this comment.
View all 28 replies
Al Michael Jr.
MJ Jaber I'm so high it took me 30 minutes to read that
Breed Georienteerd
thats not just weed aye
Hide replies
bfabian2
Ohhh shit ^^ real good shit !
View all 15 replies
Ricky Deusser
I AM THE GREAT CORNHOLIO! lol if you don't want likes and fame you'll probably end up getting it and people will assume you wanted it lol (if it happened of course)
Julio CHÁVEZ
+Alejandro Fuentes puto
Hide replies
iTzaKhry
The video ends at 4:20.... Coincidence?
View all 13 replies
raymond peters
i was just about to say that, then scrolled to see if someone put it so i wouldn't sound like a copier 
Hazmatx220
Nah :P
Hide replies
Sub if you hate libtards let's hit 100
Lmao at these paranoid ass people talking about weed like it's evil cause they can't handle it. Grow a pair pussies. It's weed not heroin.
View all 29 replies
Samantha Terrazas
High as fuck reading the comments haha 😊
Hide replies
Troll God
The video last for @4:20 Minutes. Coincidence 
View all 23 replies
Underdogz.
+SENNYWAVEKID lmao
Ethan Turak
+Piru From Bompton thats everywhere bud
Hide replies
Michael caplinger
im fuckin blazed remembering walking the streets with my boys smoking that bud in the park in the middle of winter listening to cudi that was life
View all 4 replies
backwoodsjunkie08
Michael caplinger you fukin said it! i remember blazin up to this shit walkin the trailer park😎
Al Lokz
yessir smoke
Hide replies
tbopne
song length is 4:20... just sayin
View all 11 replies
27ichigo
The song is 420 long no reason to fight smoke some bud and chill
Ace Seiei
+Too Easy word what a ass lol he need some marijuana
Hide replies
LaRusso
Maybe the best weed song ever made.
View all 3 replies
syd16packchicken
Don't forget about "because I got high" by afroman!! Lol
Hide replies
Julien Prégent
Who's still blazing to this in 2016?
View all 5 replies
The angel of Gt
Me
Manuel  Garcia
I
Hide replies
to add this to Watch Later

Add to

Loading playlists...