Loading...

lampu tandas rosak

623,359 views

Loading...

Loading...

Loading...

Rating is available when the video has been rented.
This feature is not available right now. Please try again later.
Published on Jul 15, 2012

Ilmu itu sifatnya mencerahkan. kalau makin belajar makin gelap , itu namanya ilmu hitam.

Terima kasih:

1. Thaqif
2. Ashman ezani
3. Tripod (boleh?)

Soundtracks

1. Hujan -- Aku Yang Asing
2. Muse -- Supermassive Black Hole
3. Christina Perri -- A Thousand Years

Comments • 1,000

Amir razali
soalan KBAT 1:51-2:02 
Black Marble
amazing..mat luthfi ni boleh bagi hujah yg banyak & bernas berdasarkan lampu tandas yg rosak je..
Wan Power
Ni video throwback AC Mizal masa kurus ke?
View reply
Hide replies
budak qlate
muko hang mcm penyanyi lah. Zamani kumpulan slam
weena931
ya ALLAH tlg la jadikan Matluthfi suami aku . Ameen . hahahahahahahah . sbb aku takut nanti kawen hati dok kat hang lagi mat oi .
View reply
Hide replies
Daneal Kamal Izam
tajuk simple , isi berguna af
roszalin rosidin
Part last tu nk glak tp tgah pkai mask muke....so fham2 jelah pyah nk menahan....kekekeke♥
Arif Hakim
lampu toilet rumah sewa aku baru diganti bulan lepaih selepas 4 bulan straight xdak orang yang nak ganti lampu tersebut. Akibatnya, kawan asyik tanya, "pasaipa hang simpan misai n janggut?". hahaha
Nurhanna Atiqah Zubairi
mcm mcm.. video simpe but more afaad
Etel sulaiman
Taw taw taw.. hehe
Advertisement
When autoplay is enabled, a suggested video will automatically play next.

Up next


to add this to Watch Later

Add to

Loading playlists...