Loading...

Abu Aqif Minta Maaf Pada Ustaz Azhar Idrus..??

393,488 views

Loading...

Loading...

Loading...

Rating is available when the video has been rented.
This feature is not available right now. Please try again later.
Published on Jan 31, 2012

http://abuaqifstudio.blogspot.com/

Kuliah: Ringkasan Shahih Bukhari Karya Syaikh Muhammad Nasiruddin al-Albani
Lokasi: Yayasan Ta'lim
Tarikh: 26/01/2012 - 9.45AM
Penyampai: Ustaz Fathul Bari Mat Jahya

Kuliah Ringkasan Shahih Bukhari daripada kitab Syaikh Muhammad Nashiruddin al-Albani. Kuliah ini akan berlangsung setiap Khamis pada pukul 9.45 pagi. Semoga bermanfaat...

Playlist: http://www.youtube.com/playlist?list=...

Video Penuh: http://www.youtube.com/watch?v=BIDDJU...

Segmen Terpilih:

UFB - Kalau Kau Tak Malu Buat La Ikut Suka Kau
http://www.youtube.com/watch?v=BIG4qZ...

UFB - Infaq Tanpa Izin Suami
http://www.youtube.com/watch?v=PmNVVh...

UFB - Umrah Untuk Ahli Keluarga
http://www.youtube.com/watch?v=HNE3Kv...

UFB - Air Jampi Satu Persoalan
http://www.youtube.com/watch?v=-GUlgo...

UFB - Pakaian Wanita Yang Bercorak & Berwarna
http://www.youtube.com/watch?v=5-xKtv...

UFB - Berdoa Dalam Bahasa Melayu Ketika Sujud..??
http://www.youtube.com/watch?v=JX_jPi...

UFB - Perlu Siasat Ustaz Budak - Isu Nabi Nyesal Tak Jumpa Imam Ghazali
http://www.youtube.com/watch?v=FNx092...

UFB - Imam Bukhari Tolak Beramal Dengan Hadith Dhaif
http://www.youtube.com/watch?v=N60SMg...

Abu Aqif Minta Maaf Pada Ustaz Azhar Idrus
http://www.youtube.com/watch?v=mTylfe...

Bagi sesiapa yg tiada software untuk download video dari youtube, boleh download guna cara ini.
Cara download: http://abuaqif.blogspot.com/2010/04/y...

http://www.youtube.com/abuaqif
http://www.youtube.com/ufbchannel
http://www.youtube.com/urdchannel
http://www.youtube.com/ufmochannel
http://www.facebook.com/abuaqifstudio

  • Category

  • License

    • Standard YouTube License

Comments • 1,547

hamadi Deraman
Kita boleh dengar dan tengok apa yang dikatakan oleh ustaz2, yang baik dijadikan tauladan dan yang buruk ditinggalkan.... UAI dan UFB dua2 bagus kita sebagai umat Muhammad SAW mestilah bersandarkan kepada Al-Quran dan sunnah..... Banyak hujjah UFB berlandaskan Al-Quran dan sunnah tidak ketinggalan UAI, jika tidak percaya rujuk, jangan sempitkan pemikiran kita, politics adalah politics, kita suka seseorang adakah kerana politics atau Agama Allah SWT. Tinggalkan politics seketika untuk Allah SWT. Kita sebagai umat Nabi Muhammad SAW jangan melaga-lagakan sesama umat.... kita tak tahu jangan bercakap mengenai seseorang yang itu dikira fitnah, tahukah apa hukum menfitnah.... fikir-fikirkan wahai komen-komentar.
Ari Marley Rambo Malaya
Haha,, fathul bari jles sbb ustz azhar view n like lbh byk daqi Dy.. Ustaz2... Ustaz azhar Dy ska crmh live,ustaz fthul bhari crmh dlm studio.. Cer ustaz fathul bhari buat crmh live mcm uai.. Nk buat cmna, oqang pon mluat nk jmput... Hmmmn
Amit Kacak
kloa berdalil.berhujah...x kalah klo ufb.ustaz ni nmpak dri.sombong takabor riak
Cheenta mitra
Jgnlah kita selalu merasa bahawa kitalah yg paling benar..setiap pendakwah ada cara masing utk menyampaikan dakwah...ttp abu aqif hamba Allah yg nyata memburuk2kan org lain...semoga Allah memberikan dia hidaya .amin..ttg ulasan ustaz ini saya merasa sedikit pelik kerana seolah2 menolak hal2 yg benar2 terjadi utk dijadikan sempadan dan pengajaran...wahai saudara2 ku sekalian jgnlah kita berbalah kerana yahudi nasoro sedang melebarkan fitnahnya keseluruh umat islam...semoga Allah melindungi kita dr fitnah merekA AMIN...PANGKAT HARTA TIDAK DIPANDANG DISISI ALLAH ..KALAU YG BERPANGKAT MERASA DIPERMALUKAN ...MALU LAH LEBIH LAGI DEPAN ALLAH... SEMUA YG BURUK ITU ADALAH PENGAJARAN BUAT KITA...AMBIL SEBAGAI IKTIBAR...JGN MENUDING JARI KE ARAH ORG LAIN SEKIRANYA ORG BERCAKAP KASAR KERANA MANUSIA TIDAK AKAN PERNAH PUAS..DI CKP KASAR JADI MARAH, DICAKAP LEMBUT BUAT TIDAK TAHU..JADI pikirlah yg positif...semoga kita tetap bersama ulama smp hari perhitungan nanti...salam..
muhaimin fiee
Bismillahirrohmanirrohim....sedih tengok komen2 sesetngah pihak yg di lemparkan kpd ustaz2 zaman skrg..dlm petanda akhir zaman ada sebut berkaitan petanda kiamat (ulamak akan di hina)..jgn sampai kita umat islam sendiri terbabit perli dan hina para ulamak ..ustaz jgn terasa dgn apa yg di katakan sesetengah pihak, angap je kami seperti seorang murid..fokus dgn prinsip, jgn putus asa..ingat, mulut dan doa para ulamak sangat mustajab....jgn sampai mereka berkecil dgn kata2 kita.
Events Bradwell
pergi belajar balik la kau ni..wakaka
View reply
Hide replies
Noorul  Ameera
Nok mitok maaf gi ke die la. Mitok maaf sini wak mende bukan die tengok video mu. :)
fendi endi
Biar ada jenaka tapi banyak hukum-hukum dan isi yg disampaikan oleh UAI .. guna bahasa yg kasar pun ada lg yg tak sedar ...ada otak fik la, ada ape dengan dunia ni....nak melagakan ulamak sampai islam berpecah ke ??..Biar jujur untuk sampaikan hukum2x dalam agama jgn fik poket sendiri je tapai ..
Daud Abdul Hamid
PS apabila kita bergelak atau tertawa, hati se seorang pun terbuka.Maka senang lah kita menerima dan memahi...insyallah. Bukan keras macam buah keras. Hati hati depa ni yg penuh dgn hasad dan dengki! Auzubillah...Mereka ni semua ada penyakit dalam hati depa.......sebab belajar dari Muhamad abdul Wahab aka Wahabi. Tapalah mereka sendiri menunjukan aib diri mereka...ha ha kelakar kan
Nursyamiraaida Jamaluddin
nak publisiti la ni ustaz 

to add this to Watch Later

Add to

Loading playlists...