Loading...

Am I pretty or ugly?

297,939 views

Loading...

Loading...

Transcript

The interactive transcript could not be loaded.

Loading...

Loading...

Rating is available when the video has been rented.
This feature is not available right now. Please try again later.
Published on Jan 11, 2012

Please comment to tell me

  • Category

  • License

    • Standard YouTube License

Comments • 7,600

Holly Harris
Omg you guys pleSe watch my recent videos I WAS 12 IN THIS VIDEO IM 16 IL BE 17 THIS YEAR YES I WAS CHILDISH IDK WHAT THE HELL I WAS DOING ON YOUTUBE AT THAT TIME ANYWAY LOLOLOL
View all 92 replies
Optimus Mighty Maximus
Holly Harris my kik is galvatron86 I want to know u
Hide replies
LucyGaming2000
Girl u butiful don't say that about yourself!!!
View all 5 replies
marvella reynoso perez
pretty
Emily Sublett
URE buetiful
Hide replies
Pawzlps
YOU ARE SOOOO FREAKING PRETTY!!!
Daydreamer X
Yeah, you're beautiful
Alpha Kenny Body
You know your not ugly but you seem like a real bitch tbh, if you were ugly you wouldn't be scared to talk to the camera and put it on YouTube
Lemon Hana
Teresa Taco true dat
Lexi Beyer
I 11 and I know how you feel people want excuses to hurt people and you are pretty
View all 4 replies
Holly Harris
Space Cowboy no I don't and I was like 12 in this video it's a very old video
ArsPie
Youre in the middile when you are an adault you can judge
Hide replies
Fátima
your atittude is disgusting. But your face is pretty.
View all 13 replies
Golden Cherry
Fátima agreed
JazzyBabyy
Fátima Agreed
Hide replies
Renae Tahiah
Tbh You is alright But I can tell why all ur bf/ex be calling u a slut, bc tbh you do look/act like a slut, yo ass mean too
Jannie Mette DietZ Nielsen
How old are you 😱😱 Thats so wired! You are a child!
View all 6 replies
Eyan Torres
This was when she was 12,she is 17 now.
Hide replies
Super Mania
well those people can kill there self's you aren't a hoe or slut did you sleep with a whole base ball team like Trish and Marilyn Manson and a basket ball team, no OK your fabulous
Holly Harris
thank you , best wishes to yall
Mr. Shangkarg
you look like a hooker...
View all 5 replies
Bruce Kotson
Mr. Shangkarg u meet bro she was a little girl and u know we all are insacure sometimes so don't hate be hating is being insacure
cndiemdp love
Mr. Shangkarg go suck a dick
Hide replies
When autoplay is enabled, a suggested video will automatically play next.

Up next


to add this to Watch Later

Add to

Loading playlists...