Loading...

Red Carpet ABPBH 2011 (08.04.2012)

95,752 views

Loading...

Loading...

Loading...

Rating is available when the video has been rented.
This feature is not available right now. Please try again later.
Published on Apr 12, 2012

Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2011 @ Arena Of Stars, Genting Highlands

Comments • 48

Matt Houston
a a kat sini bolih la dia mncekik,kalo dia d spore,he iz nobody
erlina nazira
MMG TERBAIK.......
F91
amboi...bukn main perhati....hehe
pyar pia
betul2..ADI dan Aaron je yg nmpk tampan & tough ada aura..artis lelaki yg lain tampan dan badan x tough...puas suda perhati , x ada pun...
Putera melaka
bodyguard je yg lebih-2
periwinkleRin
fazura out shined!
fathma najiha
perghh shila&sharnaz lagi best.. x sombong pun bgus2..=)
fathma najiha
ptutlah aoran aziz tu popular murah rezeki dgn peminat2 ok n x sombong..dia sedar diri tanpa peminat dia x kemana..x mcm sesetengah artis smbong =) congratss aoran,be humble always
F91
semua cantik2, lawa2 belaka. yg aku perasan, artis2 perempuan kat Malaysia ni ramai dah yg cantik2 sgt Tapi yg lelaki nya pula tak ramai yg ada rupa paras yg tampan serta badan yg tough. kan...huhu,klo mcm Philippine or Indonesia or negara lain bykla jugeks...
siti safarina
neelofa... dengan dayang... terlalu lah... tak payah lah nak tunjuk...kot iyer pun nak glamour.. teruk sanggat dah fesyen tu 
Advertisement
When autoplay is enabled, a suggested video will automatically play next.

Up next


to add this to Watch Later

Add to

Loading playlists...