Loading...

"Little Superstar"

18,948,948 views

Loading...

Loading...

Loading...

Rating is available when the video has been rented.
This feature is not available right now. Please try again later.
Published on Jul 30, 2006

dancing litte superstar with our big superstar!!!he dance like usher!!yeah!!

  • Category

  • License

    • Standard YouTube License

Comments • 6,204

Darius Pop
Am i the only one who thinks that kid is terrifying.
View all 8 replies
Luke Sirrell
He was like 19 when this movie was released.
bambi raptor
+J. Boone even more terrifying.
Hide replies
Barraccuda
damn I remember when this first went viral. Fuck time flies
View all 5 replies
Arifeen Ahmed
Yes, "Fuck time" flies quick... other times go the normal speed
Drubie Doo
good old momber berries
Hide replies
SouthCalifas619
He looks like a little James Brown xD
calikeano
+SouthCalifas619 Haha yeah, that was going to be my comment.
lughaidh hayden
"I am on the weird side of YouTube now"-boring people
MrPinbert
lughaidh hayden yup
Kaitlin Jordan
The first time someone showed this to me I was tripping.. we watched this over and over for TWO HOURS. Just wanted to share that.
View all 3 replies
Lázaro Bolina
draco malfoy
fusionshredder
I'm not even high and I've been looking for this video so I can watch it over and over
Hide replies
nawar wolfgang
thumps up if you have "any questions"
Em M
aha only came to this video after seeing that little guy with Romesh Ranganathan on Asian provocateur lol
Lucas Buttchins
Ya
Christopher Michael
David S. Pumpkins (Tom Hanks) on the Saturday Night Live skit brought me here. Anyone else?
MccGroover
Yeah. Any questions?
adri愛
who literally just typed in ''Dancing indian boy''
View all 13 replies
tuc0411
I typed in dancing mexican midget and ended up here lol.
Hide replies
Guilherme Melo
Quem veio pelo castanhari ?
View all 9 replies
Giovanna Gamer Animationsツ
finalmente um br
Giovanna Gamer Animationsツ
Guilherme Melo Que vídeo?
Hide replies
When autoplay is enabled, a suggested video will automatically play next.

Up next


to add this to Watch Later

Add to

Loading playlists...