YouTube home #ProudToBe

Loading...

The Script - The Man Who Can't Be Moved

137,798,004 views

Loading...

Loading...

Loading...

Rating is available when the video has been rented.
This feature is not available right now. Please try again later.
Uploaded on Oct 24, 2009

The Script's official music video for 'The Man Who Can't Be Moved'. Click to listen to The Script on Spotify: http://smarturl.it/TheScriptSpotify?I...

As featured on The Script. Click to buy the track or album via iTunes: http://smarturl.it/TheScriptiTunes?IQ...
Google Play: http://smarturl.it/TheScriptMWCBMGpla...
Amazon: http://smarturl.it/TheScriptAmazon?IQ...
Stream more music from The Script here: http://smarturl.it/TheScriptMStream?I...

More from The Script
Man On Wire: https://youtu.be/QV62YRpIeUA
Hall of Fame ft. will.i.am: https://youtu.be/mk48xRzuNvA
Breakeven: https://youtu.be/MzCLLHscMOw

More great 00's videos here: http://smarturl.it/Ultimate00?IQid=Sc...

Follow The Script
Website: http://www.thescriptmusic.com/gb/home
Facebook: https://www.facebook.com/thescript
Twitter: https://twitter.com/THESCRIPT
Google+: https://plus.google.com/+TheScript/posts

Subscribe to The Script on YouTube: http://smarturl.it/TheScriptFlex?IQid...

---------

Lyrics:

Going back to the corner where I first saw you
Gonna camp in my sleeping bag I'm not gonna move
Got some words on cardboard, got your picture in my hand
Saying, If you see this girl can you tell her whereI am?

Some try to hand me money, they don't understand
I'm not broke – I'm just a broken-hearted man
I know it makes no sense but what else can I do?
How can I move on when I'm still in love with you?

[Chorus:]
'Cause if one day you wake up and find that you're missing me
And your heart starts to wonder where on this earth I could be
Thinking maybe you'll come back here to the place that we'd meet
And you'll see me waiting for you on the corner of the street

So I'm not moving, I'm not moving

Policeman says, Son, you can't stay here.
I said, There's someone I'm waiting for if it's a day, a month, a year.
Gotta stand my ground even if it rains or snows.
If she changes her mind this is the first place she will go.

Comments • 35,016

Megan Ingles
He's a liar. He moved.
View all 67 replies
Muhammad Indra
Megan Ingles hahaha
Jacob Estayo
same hahaha i just saw it yesterday.
Hide replies
kittyxqueen
perfect moment 00:00-3:59
View all 9 replies
Connor Maze
what does DC stand for? Don't worry that's my DC 😝
Hide replies
Nesya Leidy Azzura
Who is watching this in april 2017?
View all 14 replies
Pacoca Gamer
yeah
Peratex
Nesya Leidy Azzura june fucker
Hide replies
Kyra Smith
Who's watching this in 2017?💓
View all 8 replies
Rusha Subedi
- I watch It Everyday <3
Hide replies
Bagus Dwi Purnomo
Going back to the corner where I first saw you Gonna camp in my sleeping bag I'm not gonna move Got some words on cardboard, got your picture in my hand Saying, "If you see this girl can you tell her where I am?" Some try to hand me money, they don't understand I'm not broke - I'm just a broken-hearted man I know it makes no sense but what else can I do? How can I move on when I'm still in love with you? [Chorus:] 'Cause if one day you wake up and find that you're missing me And your heart starts to wonder where on this earth I could be Thinking maybe you'll come back here to the place that we'd meet And you'll see me waiting for you on the corner of the street So I'm not moving, I'm not moving Policeman says, "Son, you can't stay here." I said, "There's someone I'm waiting for if it's a day, a month, a year. Gotta stand my ground even if it rains or snows. If she changes her mind this is the first place she will go." [Chorus:] 'Cause if one day you wake up and find that you're missing me And your heart starts to wonder where on this earth I could be Thinking maybe you'll come back here to the place that we'd meet And you'll see me waiting for you on the corner of the street So I'm not moving, I'm not moving, I'm not moving, I'm not moving People talk about the guy who's waiting on a girl, oh, oh There are no holes in his shoes but a big hole in his world, hmm And maybe I'll get famous as the man who can't be moved Maybe you won't mean to but you'll see me on the news And you'll come running to the corner 'Cause you'll know it's just for you I'm the man who can't be moved I'm the man who can't be moved [Chorus:] 'Cause if one day you wake up and find that you're missing me And your heart starts to wonder where on this earth I could be Thinking maybe you'll come back here to the place that we'd meet And you'll see me waiting for you on the corner of the street [Chorus:] 'Cause if one day you wake up and find that you're missing me (So I'm not moving) And your heart starts to wonder where on this earth I could be (I'm not moving) Thinking maybe you'll come back here to the place that we'd meet (I'm not moving) And you'll see me waiting for you on the corner of the street (I'm not moving) Going back to the corner where I first saw you Gonna camp in my sleeping bag, I'm not gonna move
View all 18 replies
antonius sucipta
Bagus Dwi Purnomo thanks bro matur suwon
Hide replies
blarblablarblar
It's currently 4096. Confirmed he still hasn't moved.
View all 37 replies
The RubberDuck
legend says he's still there not moving
[D2] Astria Freelancer
blarblablarblar Patrick: He's just standing there... MENACINGLY!
Hide replies
Japanese Spitz
This song reminded me of my first love
View all 5 replies
Hide replies
Sreemedha Choudhury
Such thoughtful lyrics... 😍😍 :') songs like these make u still believe in fairy tale love stories...❤
View all 6 replies
Renata Hickey
cristina garganta ,
Hide replies
Ibrahim Bassa
2017.. and we still come back to this song
View all 3 replies
Haris Rahmana Putra
im not mooving too
Ibrahim Bassa
No one moving tho 😭
Hide replies
Jalu Akbar
Can't believe it's already 8 years ago
When autoplay is enabled, a suggested video will automatically play next.

Up next


to add this to Watch Later

Add to

Loading playlists...