Loading...

Two is better than one (A Channy story) SEASON 2 EPISODE 23

2,037 views

Loading...

Loading...

Loading...

Rating is available when the video has been rented.
This feature is not available right now. Please try again later.
Uploaded on Jul 6, 2010

Chad: Night Blondie
Tawni: Grrr! *slams the door*
Sonny: *Sighs Happily*
Tawni: Ugh!
Sonny: What?
Tawni: couples are soo sick
Sonny: You and nico are probably just the same
Tawni: Uh no way, im not sick
Sonny: Whatever?
Tawni: I am gonna go too bed now
Sonny: Fine
Tawni: *Walks off*
Sonny: *Sits on the couch*

* The next morning *
Sonny: *Sleeping*
Tawni: Hey sleeping beast!!
Sonny: *Wakes up* Isnt it sleeping beauty
Tawni: Ha! and you think your a beauty
Sonny: *Insulted* that was mean
Tawni: no really!
Sonny: Look, i no you are mad that im back with chad, but this is good, ill be gone again
Tawni: well i was kinda excited for you to be here, you no, we could of hanged out
Sonny: well im sorry
Tawni: Just go
Sonny: well okay, sorry tawn

** At condor studios **
Nico, Grady, zora, Tawni and sonny sitting at there table in the cafiteria

Nico: Hey Grady? you wanna race too the prop house
Grady: but that involves running
Nico: Come on ! who ever gets there first has too buy the winner a stake
Grady: Your on!
Zora: Ill come since i will win, then you both have too buy me a stake, do you wanna come sonny?
Sonny: sure ... wait im gonna stay with tawni
Tawni: no go!
Sonny: No
Tawni: Fine
Zora, Nico, and Grady run off
Sonny: Tawni im really sorry
Tawni: *Crosses her arms*
Sonny: I did not mean too hurt your feelings
Tawni: well its already been done
Chad: *Comes in* Hey sonny
Sonny: Hey Chaddy
Chad: so i was wondering, since you are my girlfriend again, we could maybe go look for an apartment too live in
sonny: Hey thats a great idea!
Chad: Good! so when do you wanna go look for them
sonny: After my rehersal
Chad: Okay kool *walks too his table with mackenzie falls*
Tawni: *Frowns* Oh yea your really sorry
Sonny: well if you are not gonna accept my apoligy then forget it
Tawni: fine then *Walks away*

** After rehersal **
Sonny walking in the hallway
Nico: *Bumps into her* Hey sonny
Sonny: hey nico
Nico: Do you no why tawni is sad?
Sonny: Oh its because we got into a fight thats all
Nico: Oh
Sonny: Yea, hey have you seen chad?
Nico: no sorry
Sonny: Okay

* In the dressing room *
Chad: why did you call me in here tawni??
Tawni: im mad at you!
Chad: why?
Tawni: sonny is MY friend!
Chad: yea and she is also MY girl friend
Tawni: well she is gonna have too break up with you again
Chad: No! she finally agreed to my apoligy so no way
Tawni: Oh yea?
Chad: yea!
Tawni: *Kisses him*
Sonny: *Walks in*
Chad: *Pulls away* get off of me blondie!!
Sonny: Grrrr! oh that is it tawni!! you messed with the wrong girl
Tawni: did i?
Sonny: *Jumps on her back* He's mine!
Tawni: I dont want him! I want you too break up with him again!
Sonny: why? *Jumps off*
Tawni: Because .. your my only friend
Sonny: what about "emily"
Tawni: she moved and now you are the only nice one too me
sonny: Oh, well even though im in a relashionship, i will always hang out with you
Tawni: Hugs?
Sonny: *Smiles*
Tawni: *Hugs her*
Sonny: *Hugs her back*
Chad: Okay lets go find an apartment!
Sonny: *Pulls away* Okay, and by the way, you owe me for kissing my boyfriend
Tawni: *Laughs*
Sonny: *Grabs chads hand*

** To be continued **
1. Sorry it was all about sonny and tawni, i like friendship stuff too
2. Yay!! channy is getting an apartment together!
3. Fav part
4. Long enough?

Loading...

When autoplay is enabled, a suggested video will automatically play next.

Up next


to add this to Watch Later

Add to

Loading playlists...