Loading...

Ramazan Yıldızhan - Buda Benim Farkım İlk Ve Son Kontra

570,764 views

Loading...

Loading...

Loading...

Rating is available when the video has been rented.
This feature is not available right now. Please try again later.
Published on Aug 6, 2012

Bir Daha Karşıma Çıkmassınız İnşallah :)

Not ; İlk Ve Son Kontra'mdır Bilginize ..

Daha Fazlası İçin ; http://www.facebook.com/Ramo.Beste.Hatti
TEK PROFİL LİNKİM:http://www.facebook.com/Rmzn.yLdzhann

Anladım kontralar durmak bilmiyor ya
Daha dünkü çocuklar düşman olmuş bir anda
Reklam peşindesin diyorlar sanalda
Tamam kral sizsiniz gülmem geldi hahaha

Sıra sıra yazdım bu bestemi size
Anonim it senden başlıyorum öncelikle
Ne gerek vardiki kontraya söyle bee
Götünüzü kaldıran benim haklısın sende

Bi yazı yazmıştım bahanemi oldu
Yaptığın o kontra harbidende çok boktu
Gülmekten inanki gözlerimde doldu
Çok korktum ben senden sanalın orospusu

Reklama gerek yok sesim zaten yeter
20 bin hayranım beni harbiden sever
Emeğe saygıyı onlar iyi çözer
Senin semtini bestemle inletebilirler

Bu kıtalar sana harbiden çok fazla
Anonim it dedim kendini az sorgula
Ramoya sataşmak senin neyine ya
Geç evine otur bu besteyle sen ağla :))

2 . ci Kontraya Cevap :)

2.ci kontrayla çok dalga geçerdim
Sesini duydum intihara teşebbüs ettim
Bunları yazarken bir daha dinledim
Thank you very much girl inanki zevke geldim

Ulan gazı kaçmış le kola gibisin
Bi biskrem versem sesini kesermisin
Aleme çok fena işledi bak sesin
Meşhur oldun sende hadi durma sen sevin :)


_______________________________________________

3 . Kontaya Cevap :)

Buna ne oluyor lan birden ortaya çıktı
Öğrenmemiz gerekmiş arkadaki tayfayı
2'ye tekse eğer alırsınız siz sapı
Takılma sen her yerde düşer öpersin taşı :)

Bırakıcağım doğru ama beste yoktuki
Olmayan besteyi sen nasılda dinledinki
İnsallah bi gün bende küçükköye gelirim
Eğer gasp edemessen harçlık verir geçerim ..

Besteye başlarsam ben diz çöker el öpersin
Delikanlılık nedir sen nereden bilirsin
Ben kimseye özenmem kardeşlersin öğretsin
Milletin yarrağıyla senmi ilgilenirsin

Ulan ben uzatırsam depremmi oldu dersin
Bir anda sende kaçıp evini terkedersin
Salçaya ne gerek var sen salebi seversin
Ramazan Yıldızhanla uğraşılmaz bilirsin

Bu bestem ilk ve sondu gerek yok tartışmaya
Herkes kendi işine bakın lan dalganıza
Şunuda sokun bence olmayan aklınıza
Daha cevap vermicem emanetsin allaha..

Loading...

Advertisement
When autoplay is enabled, a suggested video will automatically play next.

Up next


to add this to Watch Later

Add to

Loading playlists...