Loading...

Whitney Houston - I Wanna Dance With Somebody

90,619,511 views

Loading...

Loading...

Loading...

Rating is available when the video has been rented.
This feature is not available right now. Please try again later.
Published on Oct 25, 2009

Whitney Houston's official music video for 'I Wanna Dance With Somebody'. Click to listen to Whitney Houston on Spotify: http://smarturl.it/WhitneyHSpotify?IQ...

As featured on Whitney: The Greatest Hits. Click to buy the track or album viaiTunes: http://smarturl.it/WhitneyGreatestHit...
Google Play: http://smarturl.it/IWDGPlay?IQid=Whit...
Amazon: http://smarturl.it/WGHAmazon?IQid=Whi...

More From Whitney Houston
I Will Always Love You: https://youtu.be/3JWTaaS7LdU
I Look To You: https://youtu.be/5Pze_mdbOK8
I Have Nothing: https://youtu.be/FxYw0XPEoKE

More great 80s videos here: http://smarturl.it/Ultimate80?IQid=Wh...

Follow Whitney Houston
Website: http://www.whitneyhouston.com
Facebook: https://www.facebook.com/WhitneyHouston

Subscribe to Whitney Houston on YouTube: http://smarturl.it/WhitneyHoustonSub?...

---------

Lyrics:

I want to dance

Clock strikes upon the hour
And the sun begins to fade
Still enough time to figure out
How to chase my blues away
I've done alright up 'til now
It's the light of day that shows me how
And when the night falls
Loneliness calls

Oh! I wanna dance with somebody
I wanna feel the heat with somebody
Yeah! I wanna dance with somebody
With somebody who loves me

Comments • 22,025

Vi
its 2015 and i still want all of those clothes in my wardrobe
View all 89 replies
becky
Vi same!!! 😿❤️
tessa mclean
LOIIUIIUYVi
Hide replies
MiFF Gaming
It's 2017 and I still want all those clothes in my wardrobe
View all 24 replies
how to username
MiFF Gaming very original comment
EuropeanIan 69
MiFF Gaming You are an unoriginal faggot. Update that.
Hide replies
Fresh Sofi
Who watching this in year 2017?:DDD
View all 78 replies
Sandya aarti
me !!!!!!!!!!!!!!!!!
Amelia Fairclough98
Me
Hide replies
Liyah
Anyone who got to experience this period of time is the luckiest
View all 4 replies
Johnny Burtnett
Liyah I always wish I grew up in the 80s, times were better back then...
Hide replies
Granik YT
she is the most best singer ever R.I.P Whitney Houston :(
View all 2 replies
LabelMeWeird
Granik YT Sorry to correct you hun but you don't use "most" with "best".
Hide replies
tragicmulatto
I cant think of a better female vocalist.. that voice is everything
View all 88 replies
Markey11
I can.
Daryl Dixon
mariah and celine match up, but i wont compare since they make up the vocal trinity
Hide replies
natsomething0
you have to give this to her...she was always conservative, classy in her dress
View all 3 replies
Shantel Dickenson
flash back from the 80 s
natsomething0
yep
Hide replies
Queen
I WANT TO DANCE WITH SOMEBODY 2017 <3 Rip Ms. Houston!!
View all 3 replies
Captain
Vladan Leka SAD.
jessica camacho
Queen R.I.P Mrs .Huston we all are going to miss seeing you sing Very nice songs .
Hide replies
dyne_tv
Rip King of the 80's (Jackson) Rip Queen of the 80's (Houston) Rip Prince of the 80's (Prince) Rip God of the 80's (Mercury) May their sound play forever ❤️. needed to edit that part,
View all 8 replies
gyro phantom
dyne_tv bless your soul!
Heidi Thomas
moonraker30 I remember Donna from the 70's and she was awesome.
Hide replies
Layan Baba
I sometimes wonder why music like this isn't still created today, instead we have all this shit talking about drugs, sex, and "bitches"...
View all 14 replies
Darcy Liliana
Jhe Malik My goodness please don't compare Taylor to someone like Whitney plz next next
Jhe Malik
Layan Baba there's Taylor Swift, that girl writes with her heart, not about sex etc
Hide replies
Advertisement
When autoplay is enabled, a suggested video will automatically play next.

Up next


to add this to Watch Later

Add to

Loading playlists...