Loading...

Himpunan tangkap basah pertama.

1,531,604 views

Loading...

Loading...

Transcript

The interactive transcript could not be loaded.

Loading...

Loading...

Rating is available when the video has been rented.
This feature is not available right now. Please try again later.
Published on Apr 4, 2007

Operasi amal mahruf nahi mungkar.

Comments • 685

Mohammad Akmal Adnan
orang India pun ada kejadah apa
Hanani Hamid
Dunia akhir zaman ... tolong laa padam video neyy ... jgn sebarkan aib orang ...
View all 2 replies
Hide replies
Sulimah Kalicupak
Masya alloh.. buat malu je nie vidio.. sebarkan aib orang ape dah nak jadi nie..hemmm... pakai tudung plak tuh....
freezDreamable
india pon ko tangkap jgk ke....banggang~ ko xnmpk ke tambi kt dahi die tue,~sengal ubi~
raja lavish
wahai owner milik video ni, delete la video ni brader. ye, kat sini mmg dia buat jahat, tp kau jgn tkejut kalau dia dh btaubat, dh jd suami isteri , dia penat² doa mntak ampun dr Allah , kau g sebarkan. cuba kalau jd kat anak kau yg blum akil baligh, kau tggung dosa ! kau nk anak kau kena?
asyraf aiman
Rakam ni x slah sbb boleh jdi bhan bukti. Yg slahnye dy pegi tnjuk kt org rmai. Sama mcm buruk2 kn org. 
Mohamad Hamizan
assalamualaikum..saye kt sini cume nak cakap lah tak elok kalau sebarkan video mcm ni.. ni dh bukak aib org kalau nak jadikan pengajaran bukan ni caranye dn bukan di sini medium nyer sedangkan aib kite sendiri allah tutup ni kan kite sebagai hamba die nak sebarkan aib org....maaf jika tersilap
Immarul Rul
betul tuu
SOMA GrungeSociety
owner sila delete video ini, mengaibkan sesorang adalah dilaknat Allah SAW. bukan ini cara nya
Ru Xiang
1:15 sakit dada tp gf cek bawa

to add this to Watch Later

Add to

Loading playlists...