Loading...

JKKK mengamuk ahli UMNO sertai PAS di Melaka

135,187 views

Loading...

Loading...

Loading...

Rating is available when the video has been rented.
This feature is not available right now. Please try again later.
Published on Sep 13, 2012

Ceramah 11/09/2012 (Selasa lalu) pengerusi JKKK mengamok apabila ahli-ahli UMNO keluar parti dan menyertai PAS. Seramai 30 orang ahli bangkit meninggalkan UMNO.

  • Category

  • License

    • Standard YouTube License

Comments • 367

Habib hussain
Ceremah amno x laku LA.. kerusi kosong aje.. patut LA meroyan! he..he..
NADITECH CORPORATION
apadaaa kikikiki
Wilmairi Sanchez Rodriguez
Ii
MrChatter Box
kdg2 org bwh UMNO ad je yg jujur dn bt kerje..tp syg....slah form...dlm PAS sndri pn lbih kurang....kbykkn org bwah2...terlalu tksub...shgga mrosakkan nme baik PAS....tuntasnya...stiap parti ad silap salah...tp yg t'll nmpk ialah UMNO...sbb pmimpin besar mreka sll kantoi...berbeza dgn PAS..prti bwah bt hal...tempias kpd pmimpin besar...haks..
Al Hakim
hahaha..terserlah kebodohannya di situ..
hendra surya
''kurang hajar pnya pas'' dia ni jkkk yg terlebih hajar, tu yg meroyan tk tentu pasal tu, buat malu jer, lepas kalah ni mn dia nk letak mukanyer tu?
3pull
hahaha... dah gile kot org nie...
noor lela md zain
td ms akak dengar, dlm hati kata dia ni blh mati kena heart attack ni...pas tu dah lah meroyan sorang2 nanti jatuh sapa nak tolong angkat...ish! malu betul dpt JKK mcm ni...
Alop Shin
aik???bukit palah???orang umno ada tolong kew....orang indonesia yg pnuh kampung tu ada arr....dah jdi perkampungan indonesia bukan bukit palah...lgi kampung tu.....
Khairudzin Anuar
memang patut pun org tinggalkan ko.. sombong.. lupa diri.. ckp tak ingat Allah..
When autoplay is enabled, a suggested video will automatically play next.

Up next


to add this to Watch Later

Add to

Loading playlists...