Loading...

Tamara Bubble - You Really Want Money [Official Audio]

206 views

Loading...

Loading...

Rating is available when the video has been rented.
This feature is not available right now. Please try again later.
Published on Jul 25, 2017

POLL: Who's finesses better? Men or Women (vote in comments)

You Really Want Money (prod by @ArkiveNation) LYRICS:

INTRO
Mmmm
They messed up
Got it confused
Thought … thought ... thought

PRE CHORUS
They messed up
Got it confused
Thought it was love, but

CHORUS
You really want money
You really want money
You really want money
You really want it
You really want it

You really want money
You really want money
You really want money
You really want it
You really want it

VERSE
They got your number saved
As fine china
Been eating good
You love a private diner
Ordered champagne
When they was tryna wine ya
Now they kinda whining
Constantly reminded
They was blindsided
Nah nevermind
They ain't a sucker for love
But you was tryna find it
And hit the jackpot!
Like Bingo
Screaming out G54
Lingo, for that g-shock
Watch it tingle
And have you turned on
Like a sprinkler
For a while then start wilding like you single
Chopping down that greener grass in they new robes
Got they ATM cards and they bank codes
And the seat reclined in whatever they drove

PRE CHORUS

CHORUS

BREAKDOWN
Gold plates and platinum cards
Shopping sprees is all you are cuz
You really want money
You really want it
You really want it

Sipping on that stay paid
While they gets played
And they gets ignored because
You really want money
You really want it
You really want it

VERSE
Like who next
Find me at they necks
Finessing lames
And they draws on right?
Under where?
Wonder who?
Bout to be scooped up
In your Bentley coup
Leave you souped up
On that I love you
So just gimme the greens
I need them vegetables
And you could keep the lean
Cuz they be stressed out
Yea they keep a mean mug
Sending threats out like
You gon cry and die alone
But you know what they right
Cuz i promise you it be like
Boo who then ahhh haaaa
Laughing all the way the cleaners
Where they take fools
Cuz baby guess who?
Been collecting they checks
Like the rent's due

PRECHORUS

CHORUS

BREAKDOWN

CHORUS

Loading...

When autoplay is enabled, a suggested video will automatically play next.

Up next


to add this to Watch Later

Add to

Loading playlists...