Loading...

Bersih Claims Success

45,724 views

Loading...

Loading...

Transcript

The interactive transcript could not be loaded.

Loading...

Loading...

Rating is available when the video has been rented.
This feature is not available right now. Please try again later.
Published on Apr 28, 2012

Press Conference Bersih claims the event is a success with 250000 turnout.

Comments • 184

SuperLittlehorn
penyokong umno dah TUMBANG lA! Tak nampak seekor pun budak umno kat sana. Kalau nampak pun, mesti kena tibai sampai LEMBIK!! 
ajib botak
cino kecing x cuci tu yg kena water canon tu... polis nak cuci jalan ...... cino hancing.... nnt malaikat x turun kalo tempat x bersih.... bangga aku ngan polis... kalo aku polis aku carik org cino dulu.... kasi terajang sekali... muahhahahah... 
Azhari Karim
semua propaganda luar....ambiga ni bodoh...dia x tau ke kalau agen luar x puas hati kejayaan bersih...akhirnya...cara terakhir dia akan di bunuh bagi menampakkan Kerajaan Malaysia yang bunuh...taktik ni dah tahu dari dulu...bagaimana anasir luar nak masuk campur urusan sesebuah negara..sejarah dah banyak berlaku...fikir la sendiri...yang rugi rakyat Malaysia sendiri... 
Masturbatosaurus
esok bersih 3.5
MrTonyshit80
KENAPA POLIS TAK TAHAN AMBIGA DAN ANUAR.....? PENYOKONG UMNO TOLONG JAWAB.....!!!
MrTonyshit80
PKR dapat putera jaya..minyak turun....
MrTonyshit80
omputih tak pass pmr..heheheh...
Zaafaran A Aziz
Awat yang ramai sangat marah pada Ambiga ni. Relex la. Apa hangpa boleh buat? Kalau Allah nak BN kalah dalam PRU-13.... kalah le. Sapa kerja kuat, sapa smart, sapa yang boleh yakin majority rakyat (walaupun marginal) parti tu jadi kerajaan. Gentleman la. Demokrasi. Refer Al-Quran Surah Ali Imran : Ayat - 26 
nila ronda
who dead? 
nila ronda
melayu buto..anjing kurap...babi bangang..biadap..kafir laknat......macam mane ok?..puas hati?..ko ingat kau je boleh cakap macam tu?...saya tak tahu?..buto!!
to add this to Watch Later

Add to

Loading playlists...