Loading...

Dragon Nest Minotaur Nest Level 24 Bowmaster

12,137 views

Loading...

Loading...

Loading...

Rating is available when the video has been rented.
This feature is not available right now. Please try again later.
Published on Sep 29, 2011

A bowmaster from a very famous Guild in Dragon Nest SEA Westwood. Quaelum Circle. Sepi Epic Gear with 1.1k - 1.6k attack power 5.3 crit rating.

Comments • 15

billy wardana
You da real LOL
Quang Trinh Hong
you make me feel very human cus i die all the time
AnimeMaster Shadow
Lol.______.
heho mar
NOOB! This is the time where the max level in DN SEA is level 24! Feel free to use your brain!
Gabriel Wong
full of shit. Lv24 doesnt have 15k hp. LMAO
lanzevedo
This is fake...the experience bar is "MAX". She's lvl 50 or something...
Mohamed Aish
can u give me a picture of your skill build pls?
Pamornpat P.
can i ask u which point must be more concern between Patk or crit rate i cant choose Fatal ring or Destuction ring bro thx osmuch and sry for my bad eng
Major McDoom
I don't understand how you got such awesome stats at level 24... I'm at level 24 sharpshooter, and I'm literally 10 times weaker than you, if not more. Any tips?
Tom Holland Sucks
@datsoccerkid434 lol bowmasters only use cross and long bows 
When autoplay is enabled, a suggested video will automatically play next.

Up next


to add this to Watch Later

Add to

Loading playlists...