Loading...

Hook It up Mindless Behavior Love Story*Rated r* ep 15

2,004 views

Loading...

Loading...

Loading...

Rating is available when the video has been rented.
This feature is not available right now. Please try again later.
Uploaded on Dec 29, 2011

Daiidaii:i swear foe jesus if yall dont get yall asses down here!!!
Lexi:okay dayum we commin
Tete:yea shit
Daiidaii wore:(a crop shirt with sweat pants and some white and black jordans)
Tete Wore:(A black tank top and some blue shorts on with BLack DC's on)
Lexi:wore:(Sports Bra, With some leggings, and BLack Nike 6.0)
Shavoya Wore:(Crop shirt with some yoga pants and red converses)
~dance studio~
Tete:okay Ricky u bring the camera
Ricky:..... uhhhhh
Daiidaii:goddamit ricky
Ricky:calm yo ass i got it i was just fuckin wit yall dayum
Tete:dont fuck wit me niqqa
Errbody:hahahahahaha
Rayray:yall gone dance or what
Daiidaii:dont rush us niqqa
The girls had did this http://www.youtube.com/watch?v=4wAy6j...
Rayray:that
Prince:was
Roc:sec
Prod:xi
Lexi:oh my wow hahahaha
Sgavoya:ricky did u get it all
Ricky:yep*watchin the video*
*they all go home tete goes to her room and take a nap and princeton takes a shower, now errbpdy else is in the livon room*
Shavoya:yalll we should throw Princeton and Tiana a Suprise party tomorrow
Roc:here
Lexi:where else dumb nut
Quan:what the theme gone be
Daiidaii:Ragge
Rayray:why ragge
Daiidaii:cuz tiana always wanted to go to jamaica
Rayray: so we need to do mexican
Prod:u just wanna do dat cuz u want some dayum tacos
Rayray:Exactly
Kev:how about we just do 2 in 1
Daiidaii:aww baby u so smart
Rayray:Ugh
*princeton walked in the kitchen and they all looked at him all wired*
Prince:O.o what the hell yall staring at im just gettin a pop
*errbody watches him walk away*
Prince:yall some crazy ass niqqas*runs up stairs*
Roc:how we gone get them out da house doe
Lexi:we just tell them to go to the mall for us
Prod:alright we gotta start planning we only got a day to do dis
~Morning~
Prod:Baby wake up
Tete:*half way sleep*naww prod u cant get nunin right
Prod:nawww not dat
Tete:Den leave me alone
Prod:*jumps on bed* im not gonna leave u alone until u wake up
Tete:ugh what den niqqa
Prod:*kisses her* happy birthday
Tete:awww thatnk u boo
Prod:*smiles* i need uand princeton to go to the mall
Tete:ugh why
Prod:i want u to get some new clothes
Tete:why i gotta go wit princeton
Prod:.....Just because
Tete goes and wakes up princeton and they get ready to leave for the mall*
Tete:well we out
Prince:yeah peace
Errbody except prince and tete:O.o
Prince/tete:yall some wierd ass mofos bye

Loading...

When autoplay is enabled, a suggested video will automatically play next.

Up next


to add this to Watch Later

Add to

Loading playlists...