Loading...

"The Grinning Man"

259,489 views

Loading...

Loading...

Transcript

The interactive transcript could not be loaded.

Loading...

Loading...

Rating is available when the video has been rented.
This feature is not available right now. Please try again later.
Published on Mar 20, 2012

I don't think anyone else has done this pasta yet, it's a good one nonetheless.

Patreon-
http://www.patreon.com/CreepsMcPasta

This was requested by 'mysteriousladyinred', I still have a few more requests to go through.

Be the first to follow my Facebook page - http://www.facebook.com/CreepsMcPasta
I'll be using it to update and other things...

And as usual, music by Myuu
youtube.com/myuuji

Comments • 2,816

Tekk Solstice
The smile guy: Swiggity swooty I'm comin' for that booty
View all 27 replies
Jaylene Vega
Tekk Solstice omg so funny
Night Owl
I fucking love that guy. BvB
Hide replies
Coherent Tiger
I can imagine the face saying: Hmmmm. Dat asss
View all 19 replies
Natives OWN America
lmaoo
RabbitGirl
+Coherent Tiger It's literally an edited picture of the cockmongler. So you're not wrong.
Hide replies
alex
anybody else here watching the video from the comment section?? 
View all 20 replies
Jackson Garcia
alex the picture makes eye contact from every angle
RPG nerd
alex the phone doesn't allow me ;-;
Hide replies
P R
"Don't listen" Okie dokie. Don't gotta tell me twice, fam I am OUTTA here.
View all 4 replies
TheCursedOne
u still alive?
Katherine Monroe
+Abby Edwards What type of flowers do you want? LMAO!!! I want black roses....please
Hide replies
Horse man
MEN! COVER ME! I AM GOING FULLSCREEN!
View all 22 replies
WizardLizard Animations
Horse man, It's too dangerous! Don't go! You'll be hit! :0
Cancerous bull shit And all else
Horse man IM DOWN BULLSHIT IS DOWN
Hide replies
TFstudiosofficial
The image is scarier if you smile too.
View all 8 replies
Rainbow dash the gamer
FUCK. IT IS.
Cristian Diaz
Nothing happend lol
Hide replies
Ultimate Kars
I'm going full screen Get me some toilet paper and an asthma inhaler
View all 17 replies
Chrystalpher Montes
The face is even scarier than the face in chatroom 98
Hide replies
Gage Vasquez
HOLY FUCKING SHIT THAT LOOKS LIKE MY BROTHER
View all 82 replies
Gage Vasquez
+Amber Rose LOLOLOLOLOLOLOL
Amber Rose
Looks like my mom O-o
Hide replies
Gladic rblx
fuck this story the damn dog died 
View all 3 replies
GreenEggsAndSpam
"Fuck the military. They have dogs to help soldiers."
DeeKiNg13
REALLY?!!! LOLZ, yeah kill a human, the love of your life,but let the dog live. Amazing XD
Hide replies
William Bishop
Full screens the video and smiles back at the face
View all 4 replies
William Bishop
+etherraichu I'm not alone.............. (Yveltal loves it)
etherraichu
When playing Pokemon-Amie, I just listen to this story and hold my 3DS infront of the screen. http://img.gawkerassets.com/img/193iaufz47j71jpg/ku-xlarge.jpg
Hide replies
Advertisement
When autoplay is enabled, a suggested video will automatically play next.

Up next


to add this to Watch Later

Add to

Loading playlists...