Loading...

League of Legends Acapella (Panic at the Nexus) Official

43,121 views

Loading...

Loading...

Transcript

The interactive transcript could not be loaded.

Loading...

Loading...

Rating is available when the video has been rented.
This feature is not available right now. Please try again later.
Published on Jun 27, 2010

If you enjoy this video, please rate and comment. We worked very hard and would really appreciate it.

Group (Staff Inflection) covers "I Write Sins Not Tragedies" by Panic! at the Disco with lyrics pertaining to the online sensation 'League of Legends'.

Our League of Legends Tags:
K.J. - TehKage
Alan- Alanzo
Noah- Drum
Sergio- BlameYourFate
Nick- Beatnick
Mark- BigGingerCat

Solo Lyrics-
Yeah, the game's on now, and I'm farming the minions in the middle lane and I'm keeping Ashe at Bay (Good job keeping Ashe at bay) and I'm feeling so safe and sound

It's too early to Baron
It's too early to Baron cuz we're too far under leveled
Oh yes but what a shame,
what a shame my poor teammate is a noob.

I chimed in with a haven't you people ever heard of, calling an MIA noobs
It's much better to face these kinds of teams, with a sense of skill and some good strategy
I chime in, haven't you people ever heard of, calling an MIA noobs!
It's much better to face these kind of teams, with a sense of

Oh, well in fact, I mean look at it this way I mean technically we still stand a chance!
Well this calls for a push so, God don't /dance
OH, well in fact, I mean look at it this way I mean technically we still stand a chance!
Well this calls for a push so overpower push that tower!!!!!

I chimed in with a haven't you people ever heard of holding the god damn lane!
No it's much better to face these kinds of teams with the whole team there and hugging the tower!
I chimed in with a haven't you people ever heard of holding the god damn lane!
No it's much better to face these kinds of teams, with the whole team,
NOOOOOOO, THERE GOES ANOTHER (DOWN ANOTHER)

DEFEND!

I chimed in with a haven't you people ever heard of, turning the push around
no, it's much better to face these kinds of things, with a sense of teamwork and some strategy
I chimed in haven't you people ever heard of, turning the push around, no
it's much better to face these kinds of things, with a sense of skill and some good strategy.

IT'S SHEN!

And for those interested, the background lyrics are

Shen Cho'goth, teemo
Shut up, you noobie shut up you noobie shut up you noob and push the tower.
I won't play with you no more you noobs are messing up my score!
O M G i'm ON MY WAY!

OM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM

Chase he has low HP Chase he has low HP
OH CRAP GTFO OH CRAP GTFO

If you liked this, check out league of legends at
www.leagueoflegends.com

Loading...

When autoplay is enabled, a suggested video will automatically play next.

Up next


to add this to Watch Later

Add to

Loading playlists...