Loading...

Hadise 2011 Mesajimi Almistir O (Sarki Sözü)

454,466 views

Loading...

Loading...

Loading...

Rating is available when the video has been rented.
This feature is not available right now. Please try again later.
Published on Apr 15, 2011

Hadise Mesajımı Almıştır O Şarkı Sözü

ya nazara geliyo ya mezara gidiyo
gerçek şuki aşkın ömür var
savaşmazsak eğer
çabamı göremiyo hazıra konuyo
kıpırdamıyo kalbimi kırıyor ve
büyüsü bozuluyor
ne desem olmuyo olmuyo
sabrımı artık zorluyo
aşkında bıktım kalemi kırdım
mecburen söyle birkaç cümle
yaydan çıkan ok geri dönemez
kimse kararımı değiştiremez
ben daha başka ne söyleyeyim
mesajımı almıştır o
yaydan çıkan ok geri dönemez
kimse kararımı değiştiremez
ben daha başka ne söyleyeyim
mesajımı almıştır o
ya nazara geliyo ya mezara gidiyo
gerçek şuki aşkın ömrü var
savaşmazsak eğer
çabamı göremiyo hazıra konuyo
kıpırdamıyo kalbimi kırıyor ve
büyüsü bozuluyor
ne desem olmuyo olmuyo
sabrımı artık zorluyo
aşkında bıktım kalemi kırdım
mecburen söyle birkaç cümle
yaydan çıkan ok geri dönemez
kimse kararımı değiştiremez
ben daha başka ne söyleyeyim
mesajımı almıştır o
yaydan çıkan ok geri dönemez
kimse kararımı değiştiremez
ben daha başka ne söyleyeyim
mesajımı almıştır o
mesajımı almıştır o
mesajımı almıştır
ne desem olmuyo olmuyo
sabrımı artık zorluyo
aşkında bıktım kalemi kırdım
mecburen söyle birkaç cümle
yaydan çıkan ok geri dönemez
kimse kararımı değiştiremez
ben daha başka ne söyleyeyim
mesajımı almıştır o
yaydan çıkan ok geri dönemez
kimse kararımı değiştiremez
ben daha başka ne söyleyeyim
mesajımı almıştır o

Loading...

Advertisement
When autoplay is enabled, a suggested video will automatically play next.

Up next


to add this to Watch Later

Add to

Loading playlists...