Loading...

Okay - Ku relakan dikau pergi

11,163,853 views

Loading...

Loading...

Transcript

The interactive transcript could not be loaded.

Loading...

Loading...

Rating is available when the video has been rented.
This feature is not available right now. Please try again later.
Published on Jul 21, 2010

Nyanyian kumpulan Okay - Ku Relakan Dikau Pergi (lirik)....Jiwang abis...lyan feeling! HQ Audio & Video.. Add facebook: www.facebook.com/khairulhilmi Twitter: twitter.com/khairulhilmii

  • Category

  • License

    • Standard YouTube License

Comments • 3,394

Zuhairee Ramli
walau kau bukan jodohku..aku tetap doakan kebahagianmu bersamanya...
View all 31 replies
Hakimin Azahari
Zuhairee Ramli emm
Hide replies
Suha Wahab
Akan ku biarkan kau pergi jika itu kebahagiaan kau.. semoga kau bahagia selalu
View all 57 replies
Saro royy
Relax
Awiekuba Besi24
Suha Wahab ... kehidupan kita seperti roda dalam hidup penuh dugaan hidup hanya allah sahaja kita memohon
Hide replies
Farkhan Farok
Baru aku rasa bertapa perit bila orang yg ku sayang kini curang dan pergi bersama org lain tak sangka 8 tahun bersama hancur mcm tu je 😭😭😭
View all 37 replies
katini abdullah
Farkhan Farok ...Redha n pasrah bhwa dye bukan jodoh n yg trbaek untok awak....mngkin Allah nk brikn jodoh yg trbaek untok awak selpas ini...kita x tau kn...semua tu RahsiaNya...yg psti awak bnyk on brdoa mnte d prtemukn jodoh yg trbaek buat awak...lbh baek n bgus dye prgi dgn yg lain..sblum awk mndrikn mahligai brsama nya..awak x prlu nk pusing kpla meratap dye...biarlh dye...
Kerol Fendy
kita sama bro...hancur begitu saja... aku mengerti perit yg bro rasa..
Hide replies
Hidayat Dayat
kalau seseorang itu matang ..dia akan tahu erti menghargai bukan suka-suka pergi..dan buka juga untuk suka-suka datang
View all 13 replies
zezu zaza
betul2
Hide replies
Ahmad firdaus Ahmad firdaus
bile hti dah terluke bkan snang nak di ubati hnye tuhan je yng thu
View all 5 replies
Lenovo Lenovo
Ahmad firdaus Ahmad firdaus betul tu
zull Johari
mungkin jodoh tiada
Hide replies
broken heart
aku rela kau pergi andai dia boleh membahagia kan kau
View all 26 replies
Hide replies
Mat Joe
Dah buat macam2 kat dia... semua kasih syg kita bagi... dan kita dah berharap dekat dia sangat2...then kawan dia bagitau yang dia dah ada org lain...hancur berkecai...
View all 18 replies
Mans Mans
Sabar ja bro
Hide replies
shahrul fahmi chennel
Sape dengar lagu nie 2017?
View all 3 replies
firman shah
shahrul fahmi chennel aku
One Zuan
Aliff Iqmar steady broo
Hide replies
Muhammad Fikry
masih dengar lagi di tahun 2016..
View all 18 replies
supplex city Khairol
ye betul.sedare sesama islam
Seindah Lavender
+supplex city Khairol ye ke
Hide replies
Junainah Dynaz
seandainya engkau merasai apa yg aku rasai....😔
View all 9 replies
Anak Solehah
Mohd Izzul apa ni panggil syg gili la weh
Hide replies
Advertisement
When autoplay is enabled, a suggested video will automatically play next.

Up next


to add this to Watch Later

Add to

Loading playlists...