Loading...

Grand Theft Auto 4: The Ballad of Gay Tony DLC Walkthrough / Gameplay Part 27 - Frag Out Finale!

216,606 views

Loading...

Loading...

Loading...

Rating is available when the video has been rented.
This feature is not available right now. Please try again later.
Published on Sep 23, 2012

Comments • 902

crystalclaros
Yusuf is the best character imo xD
Locust Toaster
Great channel I just watched the whole thing
dedgirlwalking
TBoGT should've been the main game, damn it was good. あい
GilbertTheWeird
dedgirlwalking Technically all 3 stories are the main game, just in the perspective of the respective character.
Gf Kj
FKAO!
kelerews
Finally a story that ends up well, GTA IV and lost and the damn were fucking depressing. I was starting to think rockstar have gone emo or something.
HPS-47
give him money for his troubles why don't ya
CABRALFAN27
Yusuf is like a cross between Lamar and Devin Weston from GTA V.
Niko Bellic
More like a rich Arab version of Roman.
Blackadster
CABRALFAN27 Nah, Devin is too crooked for that.. Yusuf is even wealthier i believe and has a good heart, but the Lamar reference is true for sure.
SWAGGY P
I want to marry seamus
Primitive Spongebob
Noo you muted the music so it didn't play during the parachute part
Lazer Game
if only Luis and Niko could be friends tho.
Zero_degree_ Ninja
July 2016?
luke richards
Yeah bro
When autoplay is enabled, a suggested video will automatically play next.

Up next


to add this to Watch Later

Add to

Loading playlists...