Loading...

Jizzo - Call 911 (ft J Young & R-Ka)

5,966 views

Loading...

Loading...

Loading...

Rating is available when the video has been rented.
This feature is not available right now. Please try again later.
Published on Feb 12, 2010

From Jizzo's new mixtape album "Reborn",
Call 911 (It's an Emergency).

I hope you enjoy the song, Subscribe or atleast Comment.

Lyrics:
Intro Talk:
Jizzo: Hahaha I got R-ka with me this time
R-Ka: Yea I'm with you
Jizzo: Nah, he's always with me
R-Ka: That's right
Jizzo: We on our way to the club
R-Ka: And how do we look?
Jizzo: Na, we looking fresh tonight
R-Ka: Aha
Jizzo: So fly like this



Chorus (Jizzo & R-Ka):
We in the club tonight full of dope ah
We ride on dubs yeah everybody know us
Living up the fame, we on progress
Moving up so fast up in the project
Call 911, it's an emergency
Everybody's hot, they are next to me
Looking how them fly chicks
Moving that thang, shorty in the club
Make the beat go bang



Verse 1 (Jizzo):
Back again, so baby blow up the shit
Cause i aint bringing back the defense
I'mma blow up the shit, yeah your proud of me
Just because i take over your property
Call this club your place? (Call 911)
Cause i'm about to smash up his face
Party is on, now everybody on us
Fans on the left, G's hanging on the corners
Everybody's in the club tonight
You'r sister, and brother and grandpa haha!
Call 9-1-1
Cause after this it'll probably be your last stunt



Lead:
Ah, everybodies on the corners
Everybodies on the left
Everybodies on the corners
Everybodies on the right



Chorus (Jizzo & R-Ka):
We in the club tonight full of dope ah
We ride on dubs yeah everybody know us
Living up the fame, we on progress
Moving up so fast up in the project
Call 911, it's an emergency
Everybody's hot, they are next to me
Looking how them fly chicks
Moving that thang, shorty in the club
Make the beat go bang



Verse 2 (J-Young):
Comin' straight thru my block i'm a ridah 4 life
Bounce, to the beat we gon party tonight
I got my man Jizzo at the back
Bring it on baby i just gotta make a few stacks
Dolla bills in my pockets i'm ready to rowl
R-Ka where you at man? We gotta go
Man i'm hot, i'm fresh i'm new and i'm young
So crazy i can even spit fire from my tongue
I'm amazed that you really wanna beef with me
Now call 911 i don't wanna see you bleed



Lead:
Ah, everybodies on the corners
Everybodies on the left
Everybodies on the corners
Everybodies on the right
Everybodies on the corners
Yeah, each on my side



Chorus (Jizzo & R-Ka):
We in the club tonight full of dope ah
We ride on dubs yeah everybody know us
Living up the fame, we on progress
Moving up so fast up in the project
Call 911, it's an emergency
Everybody's hot, they are next to me
Looking how them fly chicks
Moving that thang, shorty in the club
Make the beat go bang


Break:
Call 911



Verse 3 (R-Ka):
Bump, ride we up on the scene
Speedlight, now you know how to party like a dream
Shorty is so hot she don't know what to do with it
Tricked me to the dancefloor got me in the move limit
Stop, if this happens to you
I'mma tell you what to do
Call 911, cause this shorty is a thief
She stole my heart and made it bounce to the beat
I managed to get my heart back
I went to vip, sipped some Cognac
Sitting beside like a thousand girls
All of them hottest, but one rocked my world
Touchin steaming thought i was dreaming
This girl is so hot looking like J-Lo Remix
Ha? She wanna give me a dance
I'm about to call 911 got the phone in my pants
I'm about to fly out of the club
I got my blings on i'm feeling crunked



Chorus (Jizzo & R-Ka):
We in the club tonight full of dope ah
We ride on dubs yeah everybody know us
Living up the fame, we on progress
Moving up so fast up in the project
Call 911, it's an emergency
Everybody's hot, they are next to me
Looking how them fly chicks
Moving that thang, shorty in the club
Make the beat go bang



Outro Talk:
R-Ka: Damn Jizzo!
Jizzo: Whats up man?
R-Ka: I didn't know it'll gonna be like this!
Jizzo: Na me either
R-Ka: This party was steaming man!
Jizzo: Real hot
R-Ka: Now afterparty at my place
Jizzo: Woow
R-Ka: Bring them shawty's with you
Jizzo: I'm on
R-Ka: Yea we on it, bounce to it
Jizzo: Bounce
R-Ka: Bye!

Loading...

When autoplay is enabled, a suggested video will automatically play next.

Up next


to add this to Watch Later

Add to

Loading playlists...