You're viewing YouTube in English (US).
Switch to another language: | View all
You're viewing YouTube in English.
Switch to another language: | View all

Tea n' Crumpets - Maccy's Solo Trickjumping Video





Rating is available when the video has been rented.
This feature is not available right now. Please try again later.
Uploaded on Jun 3, 2010

Jumper : Maccy
Editor:Skulk ::

X Joshington X:gonna do a jump by jump critique cause i love this video!


intro was nicely done

1st jump: was pretty cool to see done eventhough its old spinning makes it new for me!
2nd jump:nice clean non overpowered stepstack always nice
3rd/4th jump:romeo one was nice ,snoweds reminded of like h2 dunno why...
5th jump: that fusion coil dealy is sick way harder than it looks and new spot!
6th jump: COLIN! yeah jesus this is such a nostalgia for the jy days jump
7th jump: kneecap overjump was a nice little unaided jump,kinda jump you wanna go try after seeing
8th jump:lol nice dont need the bruteshot but still looks good
9th jump: that slide seemed ridiculously long
10th jump: like 2minutes on that rock lol fast forward skulk...
11th jump: nice overjump ghost stack always like those
12th jump: wish it was easier to see or like a 2rd person view cause i know that overjump is tricky because of the invisible barrier
13th jump: sick jump would have like another view of it seeing as it was ender..

Lol jumpyard is still going strong, im sure everyone in jy will love it, memories...


  • Category

  • License

    • Standard YouTube License


When autoplay is enabled, a suggested video will automatically play next.

Up next

to add this to Watch Later

Add to

Loading playlists...