Loading...

ALAM ROH: Dua Jam Mati hidup kembali (PART 5/8)

249,211 views

Loading...

Loading...

Transcript

The interactive transcript could not be loaded.

Loading...

Loading...

Rating is available when the video has been rented.
This feature is not available right now. Please try again later.
Published on Nov 6, 2007

Bukti Kekuasaan Allah dan Kasih Sayang Allah terhadap Hambanya... diberi sumber melalui malaikat dan Allah maha berkuasa terhadap setiap hambanya yang dikehendaki dan tiada sifat yang mustahil bagi allah.

kisah benar bukti kekuasaan ALLAH tentang peristiwa luarbiasa iaitu kematian seorang wanita Indonesia yang berumur 25 tahun bernama Aslina

Beliau yang mengalami sakit tenat dan telah mendapatkan rawatan di Hospital Swasta di Melaka telah meninggal dunia selama 2 jam dan koma 2 hari dan hidup kembali selepas itu. Dalam masa beliau telah diistihar mati oleh doktor, beliau telah mengalami beberapa kejadian luar biasa semasa beliau dalam

keadaan mati.

Beliau menceritakan pengalaman beliau bagaimana diawal saat malaikat mencabut nyawanya melalui kanan dan menceritakan betapa sakitnya beliau ketika nyawanya dicabut. Aslina juga menceritakan bagaimana beliau telah didatangi oleh 2 malaikat yang memimpin dan membawanya ke Alam Barzah. Aslina telah menyaksikan dan melihat ramai manusia telah diseksa mengikut amalan dosa yang dilakukan oleh mereka.

Ianya telah menjangkau diluar kotak fikiran manusia yang normal seperti kita.
Itulah kekuasaan ALLAH pada Hambanya Dan Satu Petunjuk Agar Hambanya Insaf Menuju Kejalan Allah.


http://rockbebeh.blogspot.com/2007/09...

Comments • 47

reikelgirl
kok kayak orang 75% setelah mati hidup lagi,,,,stress tu orang
wawaadel xirawk
mmg la dia ta tkut .. dia gmbira la da dpt hdup semula dan dpt bertaubat dan menambah pahala .. lagi un ,, dri stu dye dpt ptunjuk ... dye na bgitao kter , bgitao muslimin ttg ape yg dia lalui .. watpew na tkut ? cuz mmg owg akn lalui gak .. so ! INSAF LA WAHAI UMAT ISLAM DAN HAMBA2 ALLAH .. dunia hanyalah sementara sahaje
Hidayat Ahmad
Ceritanya beria-ia2 kerana dia seronok melihat perkara2 yg telah diceritakan dalam al-qur'an...mmg bnr2...jasad x same sprti roh, tapi roh sama seperti jasad..ilmu manusia hnya terlalu sedikit...tidak sama...kalian pasti akan akui kebenarannya setelah mati kelak...mereka yg xmati lagi, mmg cakap bukan2..dia tu cuma bgtau pengalaman disamping berdakwah...lagipun Aslina pun manusia biasa...cuma Allah nak tunjukkan keagunganNya pada Aslina..
rosa linda
DIA HANTU YG BERCAKAP2 KOT
217jade
ANJRITTTT..... nih orang kok ngomongnya kaya orang idiot...!!!! mbak maen film horor aja mbak, bisa ngirit biaya produksi nih, kaga perlu di make up lagi... soalnya muke mbak dah kaya setan....wkwkwkwkwk
Abadi saya ingin berkunjung ke sumbawa besar Vivi
Orang gila setressssssssssssss......
Nida Thea
HALUSINASI...
tOkaN87
adakah beliau ini sgt lah beriman org nya, dan tidak pernah buat dosa, sehinggakan dpt layanan yg mulia diantara or org yg beriman, dan tidak mendapat seksaan, seperti yang diceritakan? Wallahua'allammissawab..
zainal abidin
logatnya niru logat bang haji rhoma irama ! mungkin sebelum mati suri aslina penggemar haji rhoma irama ??????
purnamailmi99k
boleh tahan jugak pengembaraan alm malakut aslina ni.moga2 apa yang dia pekatakan ini benar sebagaimana yng dilalui oleh oarang2 yang telah melalui sebelum2nya.ini semua ada dicerta kan oleh guru2 yang yang makrifat akan sebagai makrifat yang sebenar.mudah2aan pengembaraan rohaniah ini diteruskan sampai sempurna
When autoplay is enabled, a suggested video will automatically play next.

Up next


to add this to Watch Later

Add to

Loading playlists...