Loading...

Fasha Sandha - Isu Gambar Memakai Bikini

555,601 views

Loading...

Loading...

Loading...

Rating is available when the video has been rented.
This feature is not available right now. Please try again later.
Published on Jan 13, 2011

5.35pm
12/01/11
Holiday Villa, Subang

Comments • 143

Amel Hamza
Baik ko tlanjang x payah' guna bokini tu @ tutup ja anu tu pakai sabut kelapa...hahahaha monkey d utan pun join...
rino julian
oke ler dia begambar bikini kita tumpang sekaki tinguk tubuh badan dia yg cantek selain dri suaminya..syukur...kadipap
Amel Hamza
Sport light cover ngan tempurung klapa & siput srawak tu pakai slipar jipun.... Hehrhezzzxx
Fadzil Rodzali
Th..tuler..tmau lgi kwin ngn aku..kn da trima pmblasn dr aku..eh..korg sume cite pse pe ni?
Mat Burik
muke iras2 maria ozawa.. mmg muke pornstar..haha blakon film blue suda la..jepon byk kosong..haha
Eman GSR
i like
afzan 92
no comment
Ira Zoey
at least tk segedik mcm Nora Danish,Fasha nye belang bole nmpk.But not that Nora Danish.Kalau Nora Danosh bagos sngt laki die tkkn tinggalkn die la,Die attitude thats y Nora Danish jadi gitu
Faizul Zul
bila ada org tegur pasal minah ni kurg didikan agama terus ada yg kondem kata ustaz/ustazah fesbuk la..duk sibuk hal org la..tu urusan dia dgn tuhan la.. , bila ditegur kata ustaz la,ustazah la...dey,yg suruh cegah kemungkaraan ni Allah..standard la,org ajak kepada kebaikkan mesti ramai tak puas hati...sedangkan nabi pun sampai nak kena bunuh,ni apatah kita yg cap ayam...kesimpulannya,klu ada org bising,pekakan telinga,janji Allah redha cuk Ustaz: Syazniz Izhar,
402Kim.
Kelako beno bila baca org komen "sebab ozon menipis" .what the... dah tu yg lain boleh je pakai tudung litup. Dpt je thn panas kt dunia. Sbb diorang tau lagi teruk pns kat akhirat krg. Ni tak,panas kt dunia pun tak dpt tahan apatah lagi kat akhirat. Semoga diberi hidayah oleh Allah
Advertisement
When autoplay is enabled, a suggested video will automatically play next.

Up next


to add this to Watch Later

Add to

Loading playlists...