Loading...

Birdman - Fire Flame

13,911,135 views

Loading...

Loading...

Loading...

Rating is available when the video has been rented.
This feature is not available right now. Please try again later.
Published on Nov 23, 2010

Music video by Birdman performing Fire Flame. (C) 2010 Cash Money Records Inc.

  • Category

  • License

    • Standard YouTube License

Comments • 7,702

ThruThe9
producer: this beat sounds plain, should I put reverb on it? birdman: put some respek on it producer: u right
View all 20 replies
Kimberly Gabriel
ThruThe9 Andrea Canoya fucked up trash
Hide replies
BLΛƆKis_the_newPIИK
0:29 that disgusting dry mouth metal teeth fucking slimy sound he makes with his saliva dry-ass tongue and then proceeds to mumble some random shit about how he likes to suck waynes dick is DISGUSTING
View all 59 replies
Berend R
BLΛƆKis_the_newPIИK hahaha wowww chillll
VAIN MAN
lmfaooo
Hide replies
bro Li
ya'll fire or ya'll flame? i ain't gon say it no mow
View all 7 replies
Kouraogo Moussa
with your
Hide replies
Dylan Leone
It takes a special breed of idiot to lose a rap beef to lil wayne
View all 8 replies
DELETETHIS
I'm implying Wayne was not at one point a great rapper
Hide replies
Vince yo daddy McMahon.
Birdman's views are about to go up thanks to that infamous breakfast club interview lol.
View all 6 replies
poison3x
Yes, because it was marketing move, Mr.Smartass
Khamari Holmes
obviously it's not infamous
Hide replies
The L Giver
Birdman New Album Tracklist 1. All Tree Of Y'all 2. Stop Playin' With My Name 3. I Aint Gon' Say It No Mo' ft.(Armfold) 4. I'm Here (Whats Ha'anin') 5. On Ya Man On Ya Face 6. I Dont Thought That Was Gangsta 7. Straight Up Like A Man 8. Stop Playin' With My Name Remix (Put Some Respek On It) 9. Pullin' Up On You Nigga 10. Y'all Finished Or Y'all Done (Bonus Track)
View all 17 replies
Le Duo
The L Giver Yall finished or yall done (ft. Single file line)
Desyne Clarke
The L Giver
Hide replies
Not Enough Skill
top 3 best rappers: 1. birdman 2. bryan williams 3. some guy who was born stunna
View all 16 replies
K3nn9n
yes, top 3 rappers. 4th is baby easy. making playdoe snakes all day (*rubs hands)
Hide replies
It's Just Ryan
I wanna meet the person who is calling Birdman "Stunnaman."
Chainix
HeyItsRyan savage
Tocinos
100 Million Dollars Can't afford an HD Camera
View all 19 replies
Kipeme Junior
sorry you are too young to understand
Aleksi Hämäläinen
Madjestic this was in 2010 so..yeah
Hide replies
StillHdz17
fire flame sounds like some level 23 type Pokemon move.
View all 17 replies
Kimberly Gabriel
StillHdz17 Love 🐦
Hide replies
When autoplay is enabled, a suggested video will automatically play next.

Up next


to add this to Watch Later

Add to

Loading playlists...