Loading...

Avril Lavigne - I Can Do Better

3,648,592 views

Loading...

Loading...

Loading...

Rating is available when the video has been rented.
This feature is not available right now. Please try again later.
Published on May 9, 2007

Avril Lavigne "I Can Do Better"
Album: "The Best Damn Thing"
Lyrics:
I couldn't give a damn what you say to me
I don't really care what you think of me
cause either way you're gonna think what you believe
there's nothing you could say that would hurt me

I'm better off without you anyway
I thought it would be hard but I'm ok
I don't need you if you're gonna be that way
cause with me it's all or nothing

Bridge :
I'm sick of this shit
Don't deny
You're a waste of time
I'm sick of this shit
Don't ask why

Chorus :
I hate you now
So go away from me
You're gone, so long
I can do better
I can do better
Hey, hey you
I found myself again
That's why, your gone
I can do better
I can do better

You're so full of shit

I can't stand the way you act
You just can't comprehend
I don't think that you can handle it
I'm way over, over it

I will drink as much Lemoncello as I can
And I'll do it again and again
I don't really care what you have to say
Cause you know you know you're nothing

Bridge + Chorus

What'd you say ?
I told you so
You know that
Cause I always know
Get outta my face
Hey Hey
You're not my taste
Hey Hey
I am so
Sick of you
You're on my nerves
I wanna puke
Get outta my face
Hey Hey
You're not my taste
Hey Hey

Chorus (2x)

Comments • 638

Evernessa Nevermore
One night my stepfather was hitting my mom. The cops came. Me and my little sisters sang this to him at the top of our lungs as we watched him be driven away. We picked my mom up from the floor and she smiled cause she knew the words were true in that moment.
View all 6 replies
Alice In WonderLand
Camila Souza ksksksksksk xD
Camila Souza
Luciana Avellar haha foda. Por isso o Brasil é demais.
Hide replies
Ricardo B.
I'm sick this shiiii... Censored videos... Stop ruining songs please...
Patrick A6
Ricardo B. shhh is better than shit
Noel Roselynn
The ex boyfriend I've been broken up with for almost a year decided to be an asshole and text me today bringing up old shit, and this song is all I have to say (;
Judith Estefanía Schaab
The best song in all around the world , Avril is the best! I don´t know why but I feel so much identified(? with her Someone knows when she comes to Argentina? (I don't speak English but I tried to do in the best way I can ahah)
the beasttt Lover xD
the best singer and the most beautiful lady in the worLd !!!! May angal ??
Hugh Mungus
Travis Barker was the perfect drummer for this song. Who else agrees?
Claudio Junior
i´m sick of this shhhh don´t ask why....
Professional♥Dancer
Someone knows if this song has a video??
D Maja
The best singer ever
Ric Neu
Avril is so freaking Beautiful and one hell of a singer
Advertisement
When autoplay is enabled, a suggested video will automatically play next.

Up next


to add this to Watch Later

Add to

Loading playlists...