Loading...

FBI LABELS JUGGALOS A GANG

204,282 views

Loading...

Loading...

Transcript

The interactive transcript could not be loaded.

Loading...

Loading...

Rating is available when the video has been rented.
This feature is not available right now. Please try again later.
Published on Nov 3, 2011

On today's hard rock/heavy metal episode of the Rock it Out! Blog, Zeena kicks it off with stories on Tony Iommi, Iced Earth and her album pick of the week.

Then I report on the FBI labeling Juggalos a gang, the Gigantour dates have been announced, an update on the next Tool album, Coheed and Cambria's drummer quits, Lamb of God announce their new album and Black Label Society release a Christmas EP.

SUBSCRIBE to the RiO!B

RiO!B on Twitter
http://twitter.com/rockitoutblog
RiO!B on Facebook
http://facebook.com/pages/Rock-it-Out...
RiO!B website
http://rockitoutblog.com

The FBI labels Juggalos a "gang"
http://www.rollingstone.com/music/new...
Gigantour dates
http://rockitoutblog.com/2011/11/01/g...
Update on the new Tool album
http://rockitoutblog.com/2011/10/31/m...
Coheed and Cambria drummer quits
http://rockitoutblog.com/2011/11/03/c...
Lamb of God releasing new album
http://www.roadrunnerrecords.com/blab...
Black Label Society Christmas EP
http://www.gibson.com/en-us/Lifestyle...
Tony Iommi releases a book
http://www.noisecreep.com/2011/11/03/...
Iced Earth touring in 2012
http://loudwire.com/iced-earth-sympho...

  • Category

  • License

    • Standard YouTube License

Comments • 2,615

moonlily1
A gang of idiots, maybe.
moonlily1
Casey, doll, you just proved my point.
casey gibson
fuck you dumb ass homo way dis them you came here to see this the name is       FBI LABELS JUGGALOS A GANG  dont come here if your going to if your going to start shit you cant win this you can win a game of pacman bitch icp 4life whoop whoop
RandomBlackGamer
Lmao I'm sorry but damn this shit had me busting my balls in laughter, the Juggalos aren't even boarder line Taco Bell close to being a gang. I'm friends with a Juggalo and he's cool but most juggolos are kind of weak, nerdy, quiet in public, and probably still live with there parents at the age of 30 but there alright and they don't disturb others unless one of their own are being disturbed. Not a fucking gang lmao.
View all 11 replies
Rosa Marie
+Jason Tingelhoff I Agree With You Completely Whoop Whoop
Hide replies
NGU NeverGiveUp Beautiful
Juggalos are no longer classified as a gang since September,18,2015 :)
I Showed him my dick and called him a fag
why the fuck does her mouth keep going to the left 
Ako threesixtyfive
Because she has a lazy eye.
death from hell
we a family not a fucking god damn gang fbi can suck my presidential fuck
death from hell
+insane clown posse welcome whoop whoop it pisses me tf off that the FBI is harrasing us juggalos and juggaletes cause we smoke weed and drink faygo like tf how is that so freaking bad?
insane clown posse
thank u whoop whoop
Leeboy909
I have at least 6 juggalos that went to my school. They were all fatasses. People still mistake me for a juggalo when I am a Metalhead.
View all 18 replies
Fear Amhain
How do I unsubscribe from this petty shit?
jessie franklin
+Christopher Walsh  Why dont all of you just shut the hell up this is a stupid ass argument
Hide replies
Twizted killer
iv been a juggalo my whole life and we are a family not a GANG
View all 10 replies
Poison Crush
no, we didn't make eye contact so nothing gay about it
Twizted killer
ain't that a little gay? 
Hide replies
mrgandys3000
JUGGAHOEZ ARE BIRCH WOODS THEY CAN SUCK A NUT THEN ILL BUST IN DEM FACEZ
View all 25 replies
Jason Tingelhoff
+mrgandys3000 why are you calling every one gay and at the same time saying your gonna bust a nut in their face, when theyre clearly guys? that's hypocritical and homophobic your probably gay 
mrgandys3000
HA GAY!
Hide replies
asura the kishin
advisors a little bitch headed faggot for going with what his precious little fbi says if they said its safe to drink rat poison would u drink it no didnt think so oh well im still going to poor it down your little throat 
View all 3 replies
thedeadsoul453
Whoop whoop we are the wicked family!!
Jared Iverson
FUCK THE FBI! WHOOP WHOOP
Hide replies
cheesews777
There are gangs with juggalos in them but being a juggalo does not make you a gang member. 
When autoplay is enabled, a suggested video will automatically play next.

Up next


to add this to Watch Later

Add to

Loading playlists...