YouTube home #ProudToBe

Loading...

Hot Chelle Rae - I Like It Like That LYRICS ft. The New Boyz ** With Download Link **

154,592 views

Loading...

Loading...

Loading...

Rating is available when the video has been rented.
This feature is not available right now. Please try again later.
Published on Oct 9, 2011

Hot Chelle Rae - I Like It Like That LYRICS ft. The New Boyz With Download Link

Download:
Live: http://www.mediafire.com/?66tfaz40c5c...
Studio: http://www.4shared.com/audio/X0qvGxzS...

Lyrics:
Let's get it on, yeah, y'all can come along
Everybody drinks on me, buy out the bar
Just to feel like I'm a star, now I'm thanking the academy
Missed my ride home, lost my
I wouldn't have it any other way
If you're with me let me hear you say

I like it like that!
Hey windows down, chillin' with the radio on
I like it like that!
Damn, the sun's so hot, make the girls take it all off
I like it like that!
Yeah, one more time, I can never get enough of everybody
Sing it right back, I like it like that!
(I like it like that, I like it like that)

Till the break of the dawn, yeah, party on my lawn
Whistle as the girls walk by if the cops roll up (so what?)
Pour the cops a cup cause everybody's here tonight
Call a taxi, pack the back seat
I wouldn't have it any other way
If you're with me let me hear you say

I like it like that!
Hey windows down, chillin' with the radio on
I like it like that!
Damn, the sun's so hot, make the girls take it all off
I like it like that!
Yeah, one more time, I can never get enough of everybody
Sing it right back, I like it like that!

Oh oh oh oh, like that
Oh oh oh oh, like that
Oh oh oh oh, sing it right back, I like it like that

Oh my homie got the booze
I like it like that cause the girls playin' beer pong in the back
We havin' fun partying til the break of dawn
Go grab a cup I dunno what people waitin' on
And I'm gonna want a girl that I know I can take home
In the zone, where I think that I lost my phone
You can tell by looking in, the party's plain crack
And don't worry 'bout it girls cause I like it like

Come back stay here at my grandma's house
And leave your clothes over there, that's grandma couch
I be filmin' her friends too, hit em back on that
Double D chicks huggin', I got racks on racks
Lie, I know there's a reason for superstar
I'm just tryin' to chill with Miley at the hookah bar
You like cartoons? I'll make your heart melt
With this sick tune, play it in the car

I like it like that!
Hey windows down, chillin' with the radio on
I like it like that!
Damn, sun's so hot, make the girls take it all off
I like it like that!
Yeah, one more time, I can never get enough, oh everybody
Sing it right back, I like it like that!
[x2]

Oh oh oh oh like that
Oh oh oh oh like that...
Oh oh oh oh everybody, sing it right back, I like it like that
I like it like that

Loading...

When autoplay is enabled, a suggested video will automatically play next.

Up next


to add this to Watch Later

Add to

Loading playlists...