Loading...

Pelan-pelan Aminah, bukan ada nak ligan bas

53,804 views

Loading...

Loading...

Transcript

The interactive transcript could not be loaded.

Loading...

Loading...

Rating is available when the video has been rented.
This feature is not available right now. Please try again later.
Published on Sep 16, 2012

Comments • 40

Haji Exs
Ang pndai didik anak lepat noh .. truskan .. jgn dok heran org nk kta pa kt ang .. syok dgr anak2 boh ckp utaqa .. hahaha ..
justpLt
ligan bas tu bahasa utara untuk kejar bas :-)
justpLt
Ipod apa tah... aku pun tak tau! hahaha
Shafik Affendi Nasir
cntik gambar tu..suka juga tengok keakraban lepat terhadap anak2 dia....santai tapi nampak kasih sayang dia tu... 
afiqPG
aku cukup seronok bila tengok ibubapa zaman sekarang yang cukup penyabar dan komited untuk berkongsi minat seni dengan anak-anak dari kecil. respect.
Maria CassiopeiaJYJ
Ni Alan ka yang rakam? Ke En. Lepat yang rakam?..Apa apa pun lukisan tu nampak hidup dan menakjubkan...tabik arr...!!!suka tengok...
Maria CassiopeiaJYJ
Besaq sungguh lukisan...nampak real .
haslina mohamed
Besaq lukisan ni ye....awesome!
Haji Exs
Mcm real lukisan..steady lepat..comei anak2 ang..truskan..jgn dok heran ckp org hat jnis pndai cri slh org..rmai org stuju dgn ang..moga Allah mlindungi hampa smua..amin
Norshahidayu Shahrul Zaman
oh ni la tempat aminah blaja..kinda garden ke ape ntah hehe..cntik sungguh lkisan abg lepat ni buat..trbaik ajar ank mlukis skli..hi aminah cute sgt bdk ni..muahh2 ckit hehe
Advertisement
When autoplay is enabled, a suggested video will automatically play next.

Up next


to add this to Watch Later

Add to

Loading playlists...