IL
Upload

Loading...

Mat Sabu - Sakit Tua part 1/12

16,663

Loading...

Loading...

Loading...

Rating is available when the video has been rented.
This feature is not available right now. Please try again later.
Uploaded on Jan 8, 2009

ceramah di kemaman,terengganu

betul tu, bahasa inggeris nie kalau tak pandai rugi. Zaman sekarang kan millenium? Kita tengok bangsa Cina kat Malaysia, Melayu pandai, Inggeris pandai, Bahasa Cina sendiri tentunya la kan? jadi paling tidak 3 bahasa diorang kuasai. Begitu juga India, kKita Melayu plak bahasa ibunda jer, kalau yang terer bahasa Inggeris pun baru dapat 2 kan? dan ketinggalan 1 bahasa. Kajian juga mengatakan kalau pandai berbahasa lebih dari satu, otak kita akan lebih cekap berfikir.. renungkanlah

http://www.talkenglish.com/

Loading...

When autoplay is enabled, a suggested video will automatically play next.

Up Next


to add this to Watch Later

Add to