Na Nowej Drodze Życia
2,252
  • Książka podróżnicza: Na Nowej Drodze Życia - ZWIASTUN!

781 views 1 month ago
    1.09.2014 roku wyruszyliśmy w Autostopową Podróż Przez Świat, z której wróciliśmy po 1112 dniach w drodze. Ciężko te 1112 dni w streścić w jakimkolwiek wystąpieniu, na jakiejkolwiek prezentacji, czy filmie. Chcieliśmy jednak pokazać choć małą namiastkę tego, co będziecie mogli znaleźć i przeczytać w naszej pierwszej książce „Na Nowej Drodze Życia. 1112 dni w Autostopowej Podróży Przez Świat, cz. 1”. Zapakowany po brzegi bagaż wspomnień z krajów Europy, Azji i Australii i Oceanii, ukryty w kilkudziesięciu sekundach naszego filmu zwiastującego książkę🎥, którego twórcą jest niezwykły duet: Jan Marciniak i Oliwia Nowak, którzy przekuli nasz pomysł i marzenie w rzeczywistość.
    Koniecznie daj obraz i dźwięk na full 🔊🎧🖥️ ! A jeśli się podobało: łapka w górę :)

Film i jego produkcja: http://janmarciniak.pl/
    PS Książka do kupienia na: http://www.dzielesieswiatem...... Show less
    Read more
  • Uploads Play all

• Książka podróżnicza: Na Nowej Drodze Życia - ZWIASTUN! - Duration: 2 minutes, 52 seconds.

• 1 month ago
      • 781 views
    • Trekking pod Nanga Parbat Base Camp [VLOG#7] - Duration: 7 minutes, 39 seconds.

• 3 months ago
      • 694 views
      Docieramy do Fairy Meadows, malowniczej wioski w górach, gdzie zatrzymujemy się na kilka dni. Za cel obieramy sobie trekking pod Nanga Parbat Base Camp.
    • Karakoram Highway i najniebezpieczniejsza droga na świecie [VLOG#6] - Duration: 10 minutes.

• 6 months ago
      • 1,474 views
      Traktorem złapanym na stopa przemierzamy piękny, kilkukilometrowy odcinek Karakoram Highway w okolicach Passu. Z grupą seniorów z Lahore docieramy do wioski Hopper, gdzie kończy się droga i zaczyna...
    • Dolina Hunzy i Khunjerab Pass [VLOG#5] - Duration: 11 minutes.

• 6 months ago
      • 1,009 views
      Rozdzielamy się z chłopakami i ruszamy autostopem na północ do Karimabadu słynną Karakorum Highway. Stamtąd docieramy na najwyżej położone, utwardzone przejście graniczne na świecie 4733 m n.p.m or...
    • 3xP: Przyjaźń Polsko – Pakistańska [VLOG#4] - Duration: 11 minutes.

• 857 views
      Razem z trójką naszych pakistańskich kolegów przemierzamy majestatyczny Park Narodowy Deoasi. Adam jest kierowcą, Asia pilotem z mapą w ręku, a chłopaki rozkoszują się jazdą na tylnych siedzeniach....
    • Przejmujemy kierownicę auta złapanego na stopa w Himalajach [VLOG#3] - Duration: 10 minutes.

• 1,141 views
      W Pakistanie oficjalnie zakończył się Ramadan i dla wielu rozpoczął się okres wakacyjny. Idziemy za miasto Naran, żeby znaleźć odpowiednie miejsce do łapania stopa. Ruch jest wzmożony, ale mało kt...
    • Dom Bin Ladena, pakistańska gościnność i jezioro Saiful Muluk [VLOG#2] - Duration: 7 minutes, 40 seconds.

• 1,130 views
      Po kilku dniach załatwiania formalności wizowych w Islamabadzie wyruszamy autostopem na północ Pakistanu. Sama stolica nas nie zachwyca, więc nie zamierzamy poświęcać na nią więcej czasu. Wrócimy n...
    • Udało się! Jesteśmy w Pakistanie [VLOG#1] - Duration: 7 minutes, 45 seconds.

• 1,791 views
      Wstajemy skoro świt, pakujemy nasze plecaki i jedziemy z Amritsar w Indiach na granicę z Pakistanem. Nie ma zbyt wielu chętnych na jej przekroczenie. Od samego rana żar leję się z nieba. Zdajemy so...
    • Powrót do Polski po 1112 dniach - Ostania prosta [cz.2] - Duration: 9 minutes, 46 seconds.

• 2,079 views
      Druga część naszej podróży powrotnej do Polski. Ostatni raz pakujemy plecaki i wyruszamy z Istambułu w stronę domu. Tranzytem przez Bułgarię, Serbię, Węgry, Słowację i Czechy docieramy do granicy. ...
    • Powrót do Polski po 1112 dniach - Gruzja i Turcja [cz.1] - Duration: 11 minutes.

• 2,530 views
      Podejmujemy bardzo ważną decyzję - wracamy niezapowiedzianie po trzech latach do domu, robiąc wszystkim niespodziankę. Adam dostaje wizę do Turcji i spontanicznie postanawiamy opuścić stolicę Gruzj...
    • One day in Peshawar Pakistan 2017 - Duration: 2 minutes, 58 seconds.

• 1,485 views
      Nasz filmik podczas wizyty w stolicy prowincji Khyber Pakhtunkhwa z lipca 2017. Enjoy!
    • Hampi - Festiwal religijny i szał na selfie - Duration: 6 minutes, 1 second.

• 1,216 views
      Dojeżdżamy do miejscowości Hampi, w której właśnie 50 tysięcy ludzi zaczyna świętować z okazji festiwalu religijnego. Zwiedzamy okolice poznając przy tym setki ludzi, którzy pragną zrobić sobie z n...
    This item has been hidden