340
  • Popular uploads Play all

    • We met Brian j. White! - Duration: 3 minutes, 51 seconds.

      • 6 years ago
      • 3,713 views
      my friends, & I at Fashion Show mall ... we randomly saw the light-skinned dude from Stomp The Yard, we totally didnt know he was there. with his fine ass & he smelt good. lol
    • J.Cole Cole World:The Sideline Story Album Review - Duration: 7 minutes, 21 seconds.

      • 5 years ago
      • 2,992 views
      Agree to disagree .. ( once again )
      hope you enjoy this little vid. if you disagree please dont be rude about it.
      just leave a comment or video responce.
      all in all i enjoyed the cd . was bobbi...
    • Sage The Gemini: Remember Me Album Review - Duration: 7 minutes, 38 seconds.

      • 3 years ago
      • 2,394 views
      AHHH! I don't know where anything is on youtube lol. If you have any questions or have an album you would like me to review send me a message.

      Follow me on Instagram @BigShirleeey
      Alltheworldsill...
    • Lupe Fiasco Lasers Album Review - Duration: 7 minutes, 23 seconds.

      • 6 years ago
      • 1,922 views
      smh .. SUBSCRIBE !
      & go support Lupe Fiasco
    • Weight Loss Results wk1 - Duration: 4 minutes, 15 seconds.

      • 6 years ago
      • 1,870 views
      wooohoo 6lbs down, 39 more to go with 11 weeks left!
    • Restarting Fruta Planta - Duration: 5 minutes, 1 second.

      • 6 years ago
      • 1,747 views
      Watch my previous videos about the pill and then you'll know what im tallking about. :)
      also follow me on twitter @Dolly_illz
      & sub to my other channel youtube.com/JazzPS
    • My Weight Loss Journey - Duration: 11 minutes.

      • 6 years ago
      • 1,675 views
      My first week on the Fruta Planta Pill. my current weight is 219 and i would like to lose 45lbs in 12 weeks .
    • Drake Nothing Was The Same Album Review - Duration: 8 minutes, 5 seconds.

      • 3 years ago
      • 1,164 views
      My opinion on the Drake album. I love it and think it is worth the purchase! Please dont forget to rate, comment, and subscribe! :)

      Follow me on Instagram - @BigShirleeey

      I have full permission t...
    • How to become a Recording Artist/ Producer - Duration: 13 minutes.

      • 5 years ago
      • 766 views
      lol. just kidding. :) but this is my top 5 fav rappers for the moment.
      i recorded this like last month and forgot to upload it.

      youtube.com/treyparkeriii

      youtube search " Dread or Alive "

      goog...
    • Sallie Mae is a Bitch! - Duration: 3 minutes, 6 seconds.

      • 5 years ago
      • 749 views
      just a little sumn sumn.. dont judge me
    • Tyga Live @ On Broadway San Diego 6/9/11 - Duration: 11 minutes.

      • 5 years ago
      • 623 views
      this is the 4th and final time imaa try uploading this shit.
      damnit ! youtube your making me mad
      i told yall I DONT OWN ANY MUSICAL MATERIAL IN THIS VIDEO!
    • Me , DdotRespect, Frank Ocean, & Amy Winehouse. :) - Duration: 8 minutes, 3 seconds.

      • 5 years ago
      • 609 views
      i know you all missed me. yup, i missed you too :)
      im never on twitter anymore so womp. but go sub to these channels

      Ddotrespect
      http://www.youtube.com/user/Ddotrespect

      My "beauty" channel...
    This item has been hidden
  • Recent activities Play all

    This item has been hidden
to add this to Watch Later

Add to

Loading playlists...