YouTube home #DearMe
Upload
You're viewing YouTube in English (US).
Switch to another language: | View all
You're viewing YouTube in English.
Switch to another language: | View all

THE TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN - PART 1 - "Love Story" DVD TV Spot

by OfficialTwilightFilm • 489,128 views

Become a fan on Facebook - http://www.facebook.com/twilight The highly anticipated fourth installment of The Twilight Saga, directed by Academy Award® winner Bill Condon, THE TWILIGHT SAGA:...

I really really REALLY hate it when people go on YouTube, LOOK for the clips and trailers of the films they don't like and comment bad things on it. GET A F*ING LIFE! I'm going to watch the movie in two or three weeks, can't wait!
pre-ordered it from HMV! just in time for valentine's day<3
no can do! 16 olds are the best source of joy and laughter...and thats ma gasoline, i need to feed....!!!
in spain it's comming out on march 9... why so late!?!?can't wait!!!!
one vampire dose not simply go out in day light in public
You peeps are sad. What do you do? Go to every twilight trail or and say " I hate twilight!" that's just sad 😳
"I love you..." breaking dawn DVD
@Kevenzeyo Then why the fuck did you watch this video?
@Tomaskeuh aaaaand...are you the one who owns you.tube so you can tell me what to watch ?or not ? o.o
thumps up if you love Kristen Stewart ......
I LOVE IT!!! I pre-ordered it and I'm sooooo excited!!! <333 Team Edward all the way! If you hate "twilight", seriously, why would you watch this video then huh? Hm? BURN!
true, not masterpieces by far.. but the core is still good.. (far from shakespeare good, but hey) but to say that porn has a better love story, is like saying porn has a better love story than romeo and juliet, since its pretty much the same story, just with vampires and that kind of stuff..
Can someone please tell me the name of the song playin in the background ? Thanks so much ! I love this movie !!! :)
The wedding between Bella and Edward was perfect
I misses it in theaters but this will b my valentines day present for myself :)
@Rosebud331 Yea it would be great to have the cast members do the commentary for once but maybe that'll happen on part 2! I'm sure Taylor will be featured on the 6 part Making Of Documentary though :o)
@midnight7895 read the top comment as that goes to you...
I know Edward doesn't age but can you tell me for how many years has he been on that planet? over 100 that's for sure.
actually.. funny you should mention that, because it doesnt.. the books are quite nice actually and if you'd stop being a sheep, you'd realise that what you said makes no sense what so ever... but thats not your point, you want to be a troll or follow the herd.. so you do that and let the normal people watch whatever the fuck they like.. mmmmkay?
POKERFACE POKERFACE POKERFACE POKERFACEPOKERFACE POKERFACE POKERFACE POKERFACEPOKERFACE POKERFACE POKERFACE POKERFACEPOKERFACE POKERFACE POKERFACE POKERFACEPOKERFACE POKERFACE POKERFACE POKERFACEPOKERFACE POKERFACE POKERFACE POKERFACEPOKERFACE POKERFACE POKERFACE POKERFACEPOKERFACE POKERFACE POKERFACE POKERFACEPOKERFACE POKERFACE POKERFACE POKERFACEPOKERFACE POKERFACE POKERFACE POKERFACEPOKERFACE POKERFACE POKERFACE POKERFACEPOKERFACE POKERFACE POKERFACE POKERFACE POKERFACE POKERFACE POKERFACE
@p0kemons you really need to get off this page if you don't like Twilight, this is for fans like myself so shut ur mouth
I'm so ready to watch it again !!! <3
@crackerjacksfairy HOW DID YOU FIND THAT COMMENT AND FUCK YOU FAG YOU DONT KNOW AND NO I AM NOT MAD YOU ARE A TROLL TALK SHIT ON YOUR COMPUTER BITCH STOP TALKING TO ME GET A LIFE I SAID NOTHING TO YOU YOU MESSED WITH ME
@pay0pay0pay0 Not one bit of punctuation/grammar in this statement; seems you are the stupid one, my friend (:
aw man when i saw love story in the title i thought it was gonna be love story by taylor swift playing in the background
You're nasty. TMI. Finish me with your mind? What does that even mean?!
I'M DYING FOR IT TO COME OUT!!! WHY CAN'T THESE DAYS GOT FASTER
Oh wow! I hope it comes out in my country too at the same time! :)
@wisconsinbadgers33 I have a right to my own opinion thank you :)
@crackerjacksfairy oh don't worry, i'm just trolling d(*⌒▽⌒*)b BUT I HATE TWILIGHT ( ゚∀゚)アハハ八八ノヽノヽノヽノ \ / \/ \
@RealItyRoMaNyA Quote from the book. Nevermind. Es ist wahr. Dieser Film macht den Jugendlichen dumm.
A thousand years by Christina perri
anyone who are excited to get dvd let me give you a share info, February 11th 2012 will be release, let me know which one u wanna go midnight walmart or target?? :)
What??? Part 1? I just watch it and i tought its the whole movie... So now i have to wait for part 2??? Damm it!! The end is so fast... Like its cut down. :*(((((
Can;t wait for it to be released!!!!!!
damn im a dude, and i cant wait. I get to watch it without my friends knowing. LOL
BELLA AND EDWARD F.O.R.E.V.E.R AND A.L.W.A.Y.S<3<3<3 BELLA AND EDWARD ARE SO,SO,SO STUNNING AND GORGEOUS<3<3<3 XXX
Please stop making these, please god...
@gloomysundaylove And now I'm going to take a twilight.
haha february 11th is my sisters and nephews birthday i know what to get my sister for her birthday xxx
@songstres07 Aw shucks. I'm sure he has some good insight but I really want Taylor to do one =( Thanks!
@Kevenzeyo get off the page if this only for people that like twilight or love it so mind your own buissnes
@RealItyRoMaNyA I said I prefer to be called I didn't say I call myself that it's 2 different things.
Ooooooooo They "did it" hehehe lol so can't wait for this I want it for my birthday which is 4 days after this releses :D
I can guarantee you 99.8% of the people who say Twilight sucks, haven't read all 4 books.
I was looking for ponies, and I managed to find THIS. Meh.
@p0kemons if you think its shit then why the fuck did you ust watch this video?:?
I'm French.. So i preorder the english version or i wait french version ?
ahw, dont cry kid.. you want some crackers with that all that wine?
@Sunshinegurlx It's our choice to do this not yours.
... I'm a guy & secretly love these movies, but I know I'd get demolished by my school mates, it's just as bad as telling them you're into Justin Bieber. D:
@midnight7895 Can u show it to me :) Fuck you. <3 Twilight <3
February 11th in the US right? um,hellooooo Twi-hards live and in another countries too u know,we have no idea when it's out here(Greece) and we're kinda of freaking out.....
books aren't bad. they're just not works of art. i mean, i myself enjoyed reading them but they're not masterpieces by any measure, and the movies are, well, pretty substandard.
@Riri2012able I didn't watch the video I always pause it then go to the comment section and write my opinion about twilight and I think twilight is just pure shit.
Second trailer just came out /watch?v=2Ym2H7-MdNo
My ex is madly in love with this shit...
Haha, the first sentence kinda mirrored...
again, I'm gonna say it. Why is there not a Rob and Kristen commentary on the DVD!? Hello Summit??
lmfao, obvious troll is obvious and if you're not trolling, then you must be american.. (which in some cases is pretty much the same thing) just gtfo kid, you'll understand when you're a bit older ;)
march 12th for the Uk, r u kidding me!!!!!?
@RealItyRoMaNyA I'm not captain "Obvious" ew I prefer o be called captain twilight hater that's a lot better :) anyways I know what a pedophile is and I know what you are trying to say but in my book Edward is still a pedo.
@yayakiss95 it's Christina Perri a thousand years :)
btw everyone please do the favor to wipe out stupid comments like gamoktnpateratutube's comment. It's utterly stupid.
@daviduribe004: Hahahaha, they sparkle. xD I don't think the book explains why
Show more Loading...
to add this to Watch Later

Add to