GB
Upload
You're viewing YouTube in English (US).
Switch to another language: | View all
You're viewing YouTube in English.
Switch to another language: | View all

TACOS & PUBERTY

by Smosh 2nd Channel β€’ 1,301,851 views

WATCH THE NEWEST EPISODE: http://bit.ly/DirtiestEver PUBERTINA CRYING: http://youtu.be/-izczapGT8Y Click here to check out Smosh store: http://smo.sh/18L6SWh OUR CARTOON CHANNEL:...

the title of this video sums up my life
If O saw that spider i would be like kill it, kill it, burn it with fire than spill his guts!!!!! Yeah I have a problem...
I would scream like a girl and crap my pants if I saw that spider where I live It would probably look something like this πŸ˜•. 🐜. πŸ˜±πŸ”Š. πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸƒπŸ”Š The fire is supposed to be how fast I'm running
the spider kind of looks like a scorpion minus the tail
Why do u cover your face when we know what it looks like 😎
Both the guys are cute. Ian is cute but Anthony is HOT!
no...........just look at my profile pic! xD
You Suck Ian Ps I Love Anthony
i dont know why some peaple dont like the girl shes awsome plus yeah anthony shud get all the girls cuz hes cuteer then anthony I MEAN IAN lol
Who's pubertina ? I've never seen her before In any other videos.
Caracter on a cartoon on shut up cartoons
I think girls should always sit next Anthony because Anthony is cuter than Ian
It sounded like she told anthony he had the best gay shirt
"From all this fast food I think I'm starting to get nubbies" I CHOKED
Haha I think the girls always sat next to Ian so they could stare at Anthony
No. I actually find Ian more attractive than Anthony
at first I was like I have no idea who that girl is then she talked and I was like OHHHH I love pubertina!!! :D
That spider at the end really freaked me out
NO THATS NOT MARI THATS PUBERTINA FROM SMOSH GAMES!!!
More pubertina pls!! It fly helps me!!
THIS IS NOT PUBES
she sounds like marcel the shell
wait... MARI!? from smosh games
it's not her that asked the question.
how old are you guys??
Fuck and gay lol hahahaha mohahahahaha K
If I was on lunchtime w/ smosh I would sit next to Anthony
You didnt say bitch
I CAN SEE YOU I GOT BRIGHTNESS ON M COMPUTER MUAHAHHHAHHAHHAHHAHHAHHAHAH
i was eating while they drew puibggirl ( or whatever she's called). I can eat my food again, just in lumps, kinda like a stew
I would sit next to Ian. #bowlhaircutsftw
They previous girls sat next to Ian cuz Anthony is nicer to look at.
if you are what you eat does that mean you ate a guy named anthony
The person who voiced and made Pubertina, was Emily Brundige.
I would sit next to Anthony lol js
What kind of messed up f*****g spider has claws
β”Œβˆ©β”(β—£_β—’)β”Œβˆ©β” I can copy and paste too c:
Why the f*** didn't u do twitter questions
1F Y0U C4N R34D 7H15 M3554G3 7H3N 14N 4ND 4N7H0NY 15 C00L 0H W41T 7H3Y 4LR3ADY C00L
Crunch,crunch,crunch,crunch,crunch,crunch
HAHAHA, that was SO funny I FORGOT to laugh!!!!! -_-
do i have to be a nerdy girl to be in their vid like her?
Anthony, you were not a silhouette. I could see you.
i'm not a homophobe. gay people are fine by me. straight people who act gay are another thing entirely.
for girls puberty is a living hell at that time of the month
Pubertinaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
This video was posted on my birthday!
That was a fucking huge spider
Pubertina is in the shut up cartoons
... why did Mari ask if puberty was fun?
The only reason girls didn't sit next to Anthony because when they sit next to Ian they want to get a good view of Anthony's face lol
that spider is a black widow!!! i think.
Learn the correct words in a sentence. you need some schoolin'. And over 1000 people haven't gone through Puberty yet.
Manspider was on the ceiling at the end!
Here's a good way to sum up women: Don't irritate someone who bleeds for a week straight every freaking month.
id sit next to anthony so i can see eyes lovely eyes :)
Show more Loading...
to add this to Watch Later

Add to