Upload

Floyd Mayweather talks about carrying 2 million dollars in cash in a backpack

by Highly Questionable on ESPN • 131,777 views

Highly Questionable with Dan Le Batard and Bomani Jones airs weekdays at 4:00 PM ET on ESPN2. Please DVR for a week and lets us what you think! Twitter: @HQonESPN Facebook:...

I find it gay he calls him 'papi'
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Ronda Rausey would destroy this 41-0 in a fight..
Report spam or abuse
-Spoken like a true idiot
Report spam or abuse
Ronda Rousey said the exact same thing Saying that yeah she would easily take care of Floyd in the octagon, but that he would also kick her ass in the ring. So I guess Ronda is an idiot on this subject as well. Some people just can't respect the opinions, views and conclusions others form.
Report spam or abuse
mayweather has no tolerance, hes a great fighter, but lacks respect for anyone who slightly disagrees with him, he has a small heart because he gets upset too quickly, manny just ko this fucker out paleez.
Report spam or abuse
+Adal Aziz Yeah I think its because he's a very emotional guy. Emotional people don't know how to control their emotions so they usually have short tempers. He is a great fighter but he wears his heart on his sleeve and seems a bit insecure so its easy to get him upset or mad or emotional about something.
Report spam or abuse
- what's the worst thing about being famous? - not be able to go anywhere - what's the best thing? - being able to go everywhere. LOL, that's pretty funny. All about perspective!
Report spam or abuse
looooooooooool "Thats about 45 dollars !!! "
Report spam or abuse
his dad should be the proudest man on earth. his son is the richest sportsman in the world
Report spam or abuse
He should be proud his 30 something year old son reads at an elementary school level?
Report spam or abuse
He had Andre Wards whole net worth in a bag at one time.
Report spam or abuse
5 million pesos is about 300 bucks..
Report spam or abuse
wait... what? haha I hope you're joking.
Report spam or abuse
$125,000(CAD) $110,000(USD)
Report spam or abuse
Lmao "what are you? The Po-lice? Lol. Good answer. 
Report spam or abuse
I would like to see the unedited copy of this video. You got him twitching like a crack head.
Report spam or abuse
some white guy is bound to beat him before he retires in shame.....i await the day
Report spam or abuse
+louis cipher no one will beat him , he will beat manny now and in the rematch and retire as undefeated one of the greatest to ever do it but that white guy remark is really stupid
Report spam or abuse
Man I can't wait for the day he loses with all his cockiness and shit
Report spam or abuse
He will be in his 50's When someone beats him
Report spam or abuse
if u add ur olympic loss ur 45-1
Report spam or abuse
XD Xtal0 it isn't karma dumbass, he fought most of not all of his pro fights after getting robbed, so what you said makes no sense
Report spam or abuse
Report spam or abuse
I like it when he says What are you da police? Slow down lmao
Report spam or abuse
If you base your judgment of him on anything but his boxing skills your void and null I don't like his attitude his demeanor his dumbed down street talk his cockiness all that. Leave the hate out of it talk boxing When it comes to his trade, One of the purest skilled highest boxing iq's of our time He has fought the best/champions and made them all look like bums. His skill in the ring is undeniable 46 and 0 is hard to argue with my friends..Just sayin...keep it real when you leave a comment..
Report spam or abuse
If running from your opponent was illegal he would be 0-45
Report spam or abuse
Yea, why dodge punches when you can just let someone hit you in the face?
Report spam or abuse
+dabears8897 Is there a better way to break your opponents hand? lol.
Report spam or abuse
I wanna see this bitch fight saul alvarez again, I bet he wouldn't be willing though because he knows it's too risky in the sense that alvarez is in his prime and stands more than a chance of winning
Report spam or abuse
again?? you're not being rational if u going by his prime floyd would be in his early to mid 40's stop it and that fight just proved canelo is not as fast as ppl thought he was and he should stay beating up ppl at the weight class he is in..
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
5:01 five million pesos.    lol
Report spam or abuse
A loss is a loss..... he was given castillo 1 fight numbers dont lie but Mayweather still won so Olympics its in record he lost.
Report spam or abuse
Man I know may has a lot of guys surrounding him but get a bigger group and I rob his ass he an idoit
Report spam or abuse
haha id pay to see u try that lmao
Report spam or abuse
Report spam or abuse
HAHAHA gave the date of his birth for when he realized he could be the greatest , epic answere.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
@cuwer15 flash news: pac turns down mw fight 2 fight jmm for the 4th time.flash news: mw releases a vid viz fght hype callin pac out hardcore after pac rejected the mw fight.mw said sumthin like "i want u pac,quit hidin behind ur promoter & fight me,u said youll take the test,ur team has been callin me out in the media,well here i am,i signed the contract alredy so lets fight" & arums reply was,sry but mw is a joke.its clear arum doesnt want pac 2 to fight mw
Report spam or abuse
@therock2584 lol watch his fights.....every commentator says this is floyds toughest opponent yet and thats fact,so saying he fought an old shane and ODLH what does that make manny?
Report spam or abuse
Report spam or abuse
please he's fought champions even those people that have over 100 wins haven't fought champions with a polished fighting game like the athletes that fought in the last decade. the competition in boxing skyrocketed in the 90's because there was fighters with more polished games than before and actually knew how to hurt somebody and fight
Report spam or abuse
@akshonman this show is hilarious your just a hater or racist against Hispanics or both..fag get a humor
Report spam or abuse
0:45 why did I bust out laughing
Report spam or abuse
@billllllyyyyyy1 YOU CANT EVEN KEEP IT BOXING BITCH THATS HOW I NO YOU DONT NO SHIT HOLLA
Report spam or abuse
floyd is genuine..u can see it tru his different face expression..hes just honest and thats why he got alot of haters..if ppl ask u to open up about ur ego u will sound arrogant too
Report spam or abuse
lmao he saying a million like its nothing
Report spam or abuse
Whats up with the gay questions. It's not an interview if Floyd doesn't get pissed off
Report spam or abuse
c'mon bro, that was a dumb question.. he asked him how much money he ever held which is dumb and then he tells you the answer and you go into further questioning like he's the DA
Report spam or abuse
Report spam or abuse
1:33, fucking ironic! XD HAHAH
Report spam or abuse
Interesting relationship @FloydMayweather has with his father. I was unaware of that.
Report spam or abuse
Good questions...Good answers...This interview was a knock-out. That must be a big back-bag to carry all that money.
Report spam or abuse
thumbs up if u thought "bein able to go everywhere" before the reporter said it. 2.43
Report spam or abuse
Report spam or abuse
oh ok so i guess joe louis and marciano and the most renowned boxer of all time sugar ray robinson couldnt hurt people. thats funny u mentioned that cuz mayweather aint hurt/ko nobody since 07 against hatton. and dont give me that ortiz bs. point is mayweather aint the best of all time. as soon as mayweather starts finishing more people like all the greats did then he'll be the best. marciano 49 and 0 with 43 ko. so right there a boxer with more wins and more finishes per fight.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
canelo vs. gomez in the backgorund....cliffhanger
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
wow great interview, floyd is such a douche lol
Report spam or abuse
mayweathers so fake everything about him his smile and laugh is even fake he doesnt really find things funny but makes out he does.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Surprisingly great interview, and good editing.
Report spam or abuse
pshhh, please bro... i'll watch the fight but floyd is way more polished than the greatest that ever did it.. and jabs don't do anything to knock mayweather off his game because he can adapt. and idk why you think mayweather just backs up into the ropes for 12 rounds. pac's chin is weaker and mayweather's jabs are the best in the business
Report spam or abuse
and u cant tell me that floyds first 15 or 20 fights were against decorated honorable fighters. boxers are made. meaning they are fed wins to build up a solid record then they test themselves later on. every famous boxer has been like this. i like discussing this witu though. not just picking a fight or nuthin.
Report spam or abuse
Floyd missed the question : What thing you hate in boxing . He answered not a thing but a person. His answer should be asked like this : Who you duck most in boxing ? Answer : "The guy i force to take bloody test" LOL ! BTW, Floyd is talking BS agains. His 40-0 no bloodytests including hoya,hatton,marquez. but when pac was about to sign, bloodytest came out of the blue.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
1:50 ok yea thats the May i know lol
Report spam or abuse
i didnt say pac would use the jab to knock mayweather off his game. i said that mayweather would use it very well but how long could he avoid pacs power and speed. and of course its not as likely now that pac would win. but pac when he fought cotto could of beat mayweather. and i got news for ya mayweather is not the best boxer ever. even with his undefeated record theres boxers that have lost a couple but have won over 100 fights.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Like Lebatard normally, but he's a classic, misinformed, Floyd hater. Check how him and Wilbon grilled Floyd on PTI.
Report spam or abuse
jose castillo vs mayweather look up this fight then you will see who is undefeated.... I know boxing and I know who is the winner on this fight.. very very sad., very much unfair..... gayweather u... loser.
Report spam or abuse
@TheMufazzal So the ref says fight... and the guy who has been headbutting you for rounds suddenly approaches you and tries to hug you. Lemme ask you something if the ref says fight and someone does that to you and your title you've held forever is on the line what would you do?
Report spam or abuse
go watch julio cesar chavez ko roger mayweather. ITS EXACTLY HOW PAC WOULD KO FLOYD. floyd would keep him at bay for little while with the jab but ultimately pac would find his target drop him and its all down hill from there. 4 real go watch it.
Report spam or abuse
Mayweather is a deuce bag...damn so defensive a lot of times, he's only been asked on why he put money on his back bag...and he answer like a guilty criminal....what a bitch!!!
Report spam or abuse
@bgeezy305 "fighters not wanting to take the test" you quoted him wrong.... your welcome
Report spam or abuse
Floyd Mayweather is the Most Overrated athelete in any Sports. nuff said
Report spam or abuse
Report spam or abuse
HAHAHA....I WANNA SEE MORE INTERVIEW WITH THE OLD MAN!
Report spam or abuse
@billllllyyyyyy1 all sign a fight with no gloves bitch so what good
Report spam or abuse
@007tubeless, because pacroid is cheating! deal with it
Report spam or abuse
Mayweather haters are out in effect that they go on every single video posting BS
Report spam or abuse
i agree. .goes to show if you can interveiw floyd with respect he will show some respect back. . living legend
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Not sure how I feel about the show. But Le Batard does the interview segments really well.
Report spam or abuse
I love how he throws in the stupid line about fighters not taking tests. PAC doesn't owe you extra testing Floyd. Damn That's the biggest best way to not fight sum body I've ever heard.
Report spam or abuse
@therock2584 Gennaro Hernandez was, arguably, the greatest fighter he ever faced; a cagey, solid, experienced veteran who had only one loss when an upstart Mayweather challenged him. A prime Manfredy was coming off a win against a white-hot Arturo Gatti (who'd beaten Wilson Rodriguez and Gabriel Ruelas) when Floyd beat him. Floyd said, himself, that Emanuel Augustus was the most difficult challenge of his entire career. Finally, Castillo could've been given the decision for the first fight.
Report spam or abuse
Flash news, Floyd is the new endorser of KFC. LMAO
Report spam or abuse
@rendellsampat1 Are you fucking serious if you new anything about boxing which i em a boxer and i can tell you dont no shit cuz any boxer would no that all castillo did was be agressive and thats it nothing else mayweather landed the cleaner punches it was the same as ortiz he got him against the ropes and looked like he was doing something but he didnt do shit thats why there are real reffs not dumbass like you who think ruffing someone up against the ropes is a win???? Get your shit right.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
@daTruChosen mayweather is great BUT his biggest wins are hatton corrales and ortiz. he beat an old oscar and an old shane. he couldnt even make weight with marquez. if he fought the caliber of oscars opponents he wouldnt be undefeated. i believe a younger mosley would of beat may
Report spam or abuse
@Fourtint4Ever wins against Gennaro Hernandez (RIP), Angel Manfredy, Emanuel Augustus, Diego Corrales, Jose Luis Castillo (twice), Zab Judah, Oscar De La Hoya, Ricky Hatton, Juan Manuel Marquez, Shane Mosley, and Victor Ortiz would suggest the opposite. Some boxing expert you are ... sheesh!!!
Report spam or abuse
LOL! fighters not taking the test
Report spam or abuse
Sign in to add this to Watch Later

Add to