Upload

MW3: Hope's Birthday, Jackie's Games, My Dog

by WoodysGamertag • 165,239 views

T-Shirts: http://woodysgamertag.spreadshirt.com Like My Page: http://facebook.com/woodysgamertag Twitter: http://twitter.com/woodysgamertag Scuf Discount: http://scufgaming.com Coupon Code "WOODY"...

Report spam or abuse
FAN!!!! this is a hilarious series i love it
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Id love to get in a sword fight with hope ;) haha im kidding but it would be cool to meet her
Report spam or abuse
Jackie make your own channel!!!!!!! Ill def sub!
Report spam or abuse
Report spam or abuse
i am a huge jackie fan :D i think she needs a t-shirt :D i wish to some day find a potential life partner at least half as awesome as jackie.
Report spam or abuse
Jackie fan! Haha, she's hilarious!
Report spam or abuse
Report spam or abuse
im a jackie fan i've see a lot of woodys gamer tag!!!
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Hope and I are the same exact age born on the same day
Report spam or abuse
Report spam or abuse
sounds like its time to put buddy down
Report spam or abuse
I'm a fan of your whole family, Woody,Jackie, Hope, Colin, & both your dogs
Report spam or abuse
I just subscribed and I have been watching all the Wife Wednesdays! Its so awesome! Jackie fan here! :)
Report spam or abuse
jakie: so i get her 13 presents? Woody: "are u fucking kidding me? nooo
Report spam or abuse
I like dog i meen not to hurt dog i be nice to dog while dad plays video games all day and mom is on the computer
Report spam or abuse
why do people keep making jokes about unsubbing woody???
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Nick isnt your only fan I love wife wednesday :)
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Make Jackie a chanal and see how many fans she has!!!
Report spam or abuse
Jackie is awesome wood your lucky
Report spam or abuse
Call me an idiot but i wish i was JACKIE GAMERTAGGGGGG!!!!
Report spam or abuse
Report spam or abuse
I'm a fan as well. I just DON'T want to see you powder your dog's butt TYVM. Please do more eps like this it was great.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
lol i only clicked this video to hear about your dog
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
OMG maybe London Tipton's dog from Suite Life of Zach and Cody was actually allergic to dog food!!!!!!
Report spam or abuse
Report spam or abuse
I liked and added to favorites purely for Jackie. Lol
Report spam or abuse
Report spam or abuse
My sister and I are fans of jackie and woody big fans my sister prefers jackie
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Jackie fan!!!! Also Named Nick!... So Nick 2.0
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
when i was 13 my uncle got me a box a condoms :D
Report spam or abuse
Wow what the hell is wrong with you, Woody should call the fucking cops or some shit to get you hauled off to jail
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
U should do a live webcam rather than gameplays
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Did he take down the Lego video? Or what is it called
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Yes Jackie fan here!! Tell her to make a youtube and upload commentaries = )
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Please Create jackie her own youtube account!
Report spam or abuse
im a teenager and ive been told i have the maturity of 35 year old man lol i laughed but it may be true because of autism
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Im a jackie fan! Team Jackie :P
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Killer Instinct? Fun & Games? Those children are definitely his.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
@Relevanity Lol I wish a video got 69,696,696 views that would be epic and then
Report spam or abuse
The fact that she can also fence and has killer instinct is just hotter. Damn, Woody! You're trying to make us leave your daughter alone, but your descriptions are just backfiring. Haha, jk, but no pedo, I'm 15
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Well all im saying is i dont know you, so sure you could be 13 or 14 but for what i know your 21.
Report spam or abuse
GUUUUUURRRLL... IM NAWT SASSY!!!!!!
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
go look at his channel and he makes a vid about it dont worry
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
OH MY GOD!!!!! I'M THE SAME AGE AS HOPE!!!!! but she's a month older :(
Report spam or abuse
jackie im a fan to:P make your own channel now!
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
The way Woody gets 'IN SOOO MUCCCCHHHH TRRROUUUBBLLLEEEEEE!!!!'
Report spam or abuse
Best birthday present for a 13 year old girl is 15 year old boy
Report spam or abuse
Just wanna let Jackie know I'm also a fan!
Report spam or abuse
Show more Loading...
Sign in to add this to Watch Later

Add to