GB
Upload
You're viewing YouTube in English (US).
Switch to another language: | View all
You're viewing YouTube in English.
Switch to another language: | View all

Black Veil Brides Interview #2 Andy Biersack & Matt Good UNCUT 2011

by BryanStars • 732,228 views

Checkout out the full uncut version of my interview with Black Veil Brides lead singer Andy Biersack and D.R.U.G.S. guitarist Matt Good Subscribe for more Black Veil Brides interviews!...

Did anyone else replay 31:17-31:22 like a million times just because the way Andy says 'Hi' and then laughs is adorable?!?!?!
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Isn't he the cutest thing ever? Omg 🙈❤️ he's just. Ahhhh 😍😍😍😍
Report spam or abuse
31:20 Andy's laugh duuuuuude. He's so dark and intimidating but so sweet and approachable at the same time
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Why does it say "taco" behind them?
Report spam or abuse
Andy played with his hair 68 times during this interview
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
AWHH I LOVED THE WAY ANDY LAUGHED AND SAID HI AT 31:20 ASDFGHJKL
Report spam or abuse
"Our secret obsession..." Commercial! Damn you, Kay Jewelers! First you interrupt my interview-watching, then you post up that penguin commercial. Damn you!
Report spam or abuse
its like he planned it perfectly 
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Andy's hair looks so fluffy in this :3
Report spam or abuse
Andys hair is so soft i wanna hug it
Report spam or abuse
+Paula Hoff hahah yaasss I wanna hug it too xD
Report spam or abuse
Am I the only one who thinks Matt is hotter than Andy?
Report spam or abuse
I think Matt is adorable. He seems so sweet. I find Andy more attractive visually, but Matt is perfect, too. I ship it tbh
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Go google KKK grand wizard. You will find the picture of the batman costume. It's amazing.
Report spam or abuse
Someone needs to draw Andy dressed as Sailor Moon, this needs to happen
Report spam or abuse
if you didn't understand sarcasm- you'd be very confused in all of these videos 
Report spam or abuse
ronnie radke and andy biersack interview make it happen bryan
Report spam or abuse
Report spam or abuse
ikr it would be so fucking funny and good 
Report spam or abuse
When andy said he was Sailor moon I sang in my head Fighting evil by moonlight, fucking bitches by day light Never back down from a real fight, he is the one named Andy Sixx........
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
The thing I love about Andy is that he treats Bryan like a friend and he isn't all like, "oh, im famous so that means im better than you and I won't answer your questions" like literally, watch the NeverShoutNever interview with Bryan Stars #2, Chris was being a total douche to Bryan...I respect musicians that aren't blinded by their fame...
Report spam or abuse
Yeah chris really hurt Bryan's feelings and in the 6th bvb interview Andy totally rose to Bryan's defense to chris. idk if ppl realize how close andy and Bryan actually are. They love each other it's kind of adorable :)
Report spam or abuse
im pretty sure everyone knows about that who watches bryan stars interviews. even damon fizzy made an video about it before he really knew bryan.
Report spam or abuse
bryanstars interviews really are the best :)
Report spam or abuse
Oh please. Did He really just ask what else he would want out of Andy? Can anyone else answer that in one or two words? (A: Sex. Lots and lots of sex.)
Report spam or abuse
I lost it when Andy was talking about portfolios
Report spam or abuse
Andy biersack - twerking before it was cool!
Report spam or abuse
26:43 I own a ferret... I might change his name from Spoon to Andy now.....
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Spoon? What an oddly adorable/adorably odd name! :)
Report spam or abuse
We need to take over the world
Report spam or abuse
Did anyone else look up the batman picture of Matt and just laugh for 5 minutes
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Andy's hair looks majestic. XD
Report spam or abuse
Black Veil Brides Interview #2 Andy Biersack & Ma…: http://youtu.be/jY-YMOrdT_Y
Report spam or abuse
"I AM BATMAN"... Oh wait no Andy is sailor moon ok so "I AM SAILOR MOON"
Report spam or abuse
Trying to find rock singers with deep voices. Can i get help with that?
Report spam or abuse
Lol i think the only time i eat paper is when im mad or bord
Report spam or abuse
"Welcome to las Angeles, we just got here together" I laughed more than I should have
Report spam or abuse
Report spam or abuse
I love bvb and matt us funny to when Bryan came out as the birds it made me laugh Andy touches his hair a lot too
Report spam or abuse
Report spam or abuse
I couldn't stop replaying the part where that guy walks up to Matt and hits him with Bryan's microphone! XD
Report spam or abuse
I love Matt "he completes me"
Report spam or abuse
31:14 and they way Andy says "hi" omfg
Report spam or abuse
I love how Andy has this nice and sweet personality, but also with this dark humorous protective personality all mixed together. Plus his face and body is perfect and I really don't remember how I got out of the BVB fandom. Oh wait. I remember now. Gerard Way and Pete Wentz came into my life and then I went over to them and then I'm now back and like, still know all the lyrics to every BVB song ever and yeah. Just wow.
Report spam or abuse
On the van behind them it says taco
Report spam or abuse
see andy does let people speak they have to speak up
Report spam or abuse
A giant dog dressed as a grape XD
Report spam or abuse
Okay because Andy's eating that paper I'm getting really hungry now..!! I must have black paper!!!
Report spam or abuse
Giant tall babies smoking hookah lol I just pissed myself
Report spam or abuse
I love Andy's laugh! Its so amazing
Report spam or abuse
Wow love Andy from black veil brides and I love his band I'm like a huge fan
Report spam or abuse
Why does he eat paper...why....
Report spam or abuse
I AM EATING PAPER NOW
Report spam or abuse
Am I the only one that noticed the George Carlin joke... Stewardess? Anyone? 
Report spam or abuse
'Front poop' oh lord xD
Report spam or abuse
im officially making a band a naming it bff long live bvb aa and cte and od sws
Report spam or abuse
Hey baby the call me the dick slapper
Report spam or abuse
Oh wow sailor moon.....lol
Report spam or abuse
I do watch Andy biersack Bryan Stars interviews every day I have no life
Report spam or abuse
Korean grocery store? Give me the address right now!
Report spam or abuse
at the end of the video when andy says "our secret obsession is...." then it cut to a commercial and i just kinda sat here like did that just happen   
Report spam or abuse
I wanna a jakelpenguin
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
This was a long time ago 0_o Andy's always hot and always was though haha. They're both so funny I love how they're best friends it's so cute:3
Report spam or abuse
omfg. andy twerked! wtf?!?!?!
Report spam or abuse
Sqwegulls... So cute ☺️
Report spam or abuse
Andy hair looks so soft.
Report spam or abuse
I think Andy may be more like Hellboy....
Report spam or abuse
I couldn't stop laughing
Report spam or abuse
Sadly, this is the first time I have seen this one, and omg
Report spam or abuse
Bryan how did you get to be an interviewer?? I would love to do interviews....
Report spam or abuse
Report spam or abuse
fave part of the whole interview XD
Report spam or abuse
did anyone else feel their heart kind of shatter when andy said "it happens all the time" when they mentioned being hated on at around 19:00
Report spam or abuse
ANDY IS SOOOOO HOT
Report spam or abuse
Oh God, isnt Andy only like, 19 in this vid
Report spam or abuse
Yeah I'm pretty sure he is. ^•^
Report spam or abuse
This was in 2011. Andy was born in 1990. He was either 20 or 21, most likely 20 because he was born in December.
Report spam or abuse
Also you don't want people to notice yet you have a arrow pointing at it
Report spam or abuse
22:47 Andy just casually eats the paper xDD
Report spam or abuse
Andy beirsack's mom
Report spam or abuse
I almost spit on my screen through this. Was eating cereal
Report spam or abuse
It funny cause this is the only thing I watch... #ihavenolifeandiloveit
Report spam or abuse
Report spam or abuse
I don't like the word portfolio like why do you use the that long word just say folder
Report spam or abuse
"Accidental Rapist"....... IM DEAD!!!! XDDDDDDD
Report spam or abuse
i think i am. i grabbed my friends boob fighting for a book XD
Report spam or abuse
+Savanna Fleming hell do you know how many times I've grabbed MY best friends's butts and boobs ON PURPOSE? And I'm straight!
Report spam or abuse
"I'm not doing pornz." Best quote by Andy. Ever.
Report spam or abuse
"I'm not doing porns." -Andy Biersack
Report spam or abuse
Am I the only one who sees the word Taco on the back of that black truck??
Report spam or abuse
didn't bryan have the cross on him before Andy hugged him cuz I swear to god I saw it at the start
Report spam or abuse
did anyone else hear Andy say he was a member of the lollipop guild...? xD reason #9684 why he is my favorite band person
Report spam or abuse
eating paper is reason #9683. it's really hard to find a place for all of those.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
i was called molly dolly (i hated it xc...it still happens sometimes)
Report spam or abuse
andy and his paper problem. lol
Report spam or abuse
Andy: "hey ever see daredevil?" Some guy: "yea it fuckin sucked"
Report spam or abuse
am I the only one who thinks Matt is cute
Report spam or abuse
OMG Andy we match with hating words😍 I hate the word gourd and bottle etc.. And I always have a million pet peeves:)
Report spam or abuse
wow control yourself girl hahaha yes alot of people have things in common, calm your titts bro hahaha
Report spam or abuse
I hate the word flesh, moist, cream, crisp, fruit and groovy. Those words make me feel so sick and I don't even no why XD
Report spam or abuse
Andy pure amazingness he can be funny serious protective everybody believes in all at the same time
Report spam or abuse
Is his real name sixx and band name biersack?
Report spam or abuse
oops sorry i commented when i was half asleep lol  
Report spam or abuse
I can't stop staring at his belly button O.O <3 😂
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Andy is so fucking hilarious XD
Report spam or abuse
Via my girlfriend I'm known as emo god through my school it's amazing
Report spam or abuse
damn andy what have Bryans poor questions done to you in one interview you set them on fire and in the other you eat them..
Report spam or abuse
Before I saw this video I've always hated the word portfolio and when he said it I totally fan girled because we have the same pet peeve
Report spam or abuse
Andy pulling at his pants. 03:39
Report spam or abuse
"You fuckin giant baby pussy, Hi andy" "*laughing* hi" ANDY IS SUCH AN ADORABLE LIL SHIT
Report spam or abuse
"Our secret obsession is-" And then a commercial break...
Report spam or abuse
Report spam or abuse
aww andy is so cute and adorable and sexy
Report spam or abuse
I just put up a cover of Lost It All by black veil Brides and it would mean the world to me if you checked it out ^.^
Report spam or abuse
I read this weird fan-fiction where Matt r***d Jinxx so know I can never look at Matt the same. Thanks a lot random fan-fiction writer, I was looking for Adopted by the Biersacks, not that
Report spam or abuse
Show more Loading...
to add this to Watch Later

Add to