GB
Upload
You're viewing YouTube in English (US).
Switch to another language: | View all
You're viewing YouTube in English.
Switch to another language: | View all

DAYWALT HORROR: Bedfellows

by Drew Daywalt • 2,482,406 views

DIRECTED BY DREW DAYWALT Terror always follows the phone call in the middle of the night...

Comment failed to post.
Lol the monsters face xD "Errr mah gurdd I'm finally gonna get laid tonight!!"
Report spam or abuse
Lol this makes me less scared of this video
Report spam or abuse
+Nephyra Youkai LMFAOOOOOOOOOOOO XDD
Report spam or abuse
අනේ බලන්න මේ ගෑනු කෙනෙකුත් ඉන්න ගෙදරකට පනින මේ මිනිහා කරන දේ
Report spam or abuse
2:14 i was like when i saw the face i was like: WTF OMG WTF OMG OMG OOMG OOOOOMG OMG OMG SHIT WHAT OMG NO WHAT NONO OMGGG
Report spam or abuse
+Karina SL ¿Por qué hablas español? Hablar Inglés es mejor
Report spam or abuse
+Jonas Rasmussen I shit my pants with that lesbian bitch
Report spam or abuse
Really freaky but not as anticlimactic since we saw what was under the covers....plus why did it jump at the camera? ._. sure it would have scared her but it would have made the monster look like a right fool
Report spam or abuse
+SIenderplier the monster just jumped AWAY from the girl. notice his face (1:15 and onwards) - it lies under the blanket in the same manner as scared children trying to hide, it rolls his/her eyes obviously because it's too afraid to move its head. and it finally jumps NOT into the camera but away from the girl. i feel sorry for that creature. it might be normal guy from somewhere in parallel universe and it thinks that it's the girl who is a scary monster...
Report spam or abuse
+kannabie Probably embarrassed he got caught, that was a really bad Danny disguise.
Report spam or abuse
Lesbian demon ?? ....
Report spam or abuse
It was funny because if you pause the video you can see that the monster jumped at the camera and not the girl
Report spam or abuse
+Cameron E. It's supposed to jumpscare us haha
Report spam or abuse
Three 30 Shared on Google+ · 7 months ago (edited)
......I am traumatized...that was the most terrifying thing ever....what was that thing...?
Report spam or abuse
A two wheeled truck with a mustache...
Report spam or abuse
Isnt that monster a meme, i think its called the unwanted house guest
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Am I the only one who finds it kinda humorous?
Report spam or abuse
+Epic Sauce hahahaha XD what a way to describe it!
Report spam or abuse
Report spam or abuse
yeah thanks I don't need sleep
Report spam or abuse
Horror is like telling a joke. The punch line has to be a curve ball and has to hit at the end. If she had got a heavy breather on the phone threatening horrid stuff, then woke her husband to find it was the demon with the phone under the cover, that would have hit harder.
Report spam or abuse
Someone needs to make a short movie out of that.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
thx for the sleepless night that will follow... pretty good
Report spam or abuse
Report spam or abuse
That fucking scary not at the jumpscare but when i saw the face god job bro
Report spam or abuse
'Why do you rape?',they always ask me.Because the bitches are asking for it.They dress like dirty little motherless whores.But l will resist.My penis is a sacred rocket enshrined by holly universe of shaved vaginas.
Report spam or abuse
a goddamn two and a half minute jump scare.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Is that rammstein at the end??? And if it is, what is the name of the song??
Report spam or abuse
1:14 Oh, hi Mark...And why the heck does he come after US when SHE'S the one doing the Stupid Horror Movie Chick move? That's not fair. And I don't care WHAT freaky stuff you two are into, please don't share the experience. People these days are so inconsiderate...
Report spam or abuse
specific? hmmm....thats a funny word when you think about it
Report spam or abuse
+Defgunt Hahaha, now you're just trolling me. But you're the second person who's said "what?" and not really given me anything to explain. The joke had three parts, but I can't explain whats what if I don't know. :)
Report spam or abuse
Does anyone know who sings the song at the end? It sounds like RAMMSTEIN...but not for sure.
Report spam or abuse
+Jay J. Bennett This guy used to be in a band called Megaherz as well, which I also recommend if you're into Rammstein! Apart from singing in German I don't really think he sounds like Till Lindemann at all, but the music is pretty similar to Rammstein's and really pretty cool IMO.
Report spam or abuse
+snauw I sure will check it out.im always looking to hear new sounds..thanks for the 411
Report spam or abuse
Creepiest part is watching the creatures eyes move as she reaches over
Report spam or abuse
simple but good - good makeup :)
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Oh! Fuck that T-T !!!!
Report spam or abuse
it was a spoopy ghost!!!!!11111
Report spam or abuse
I didn't need to sleep anyway
Report spam or abuse
i would like to know if anyone was watching this alone and didn't look away when the face showed? because i've seen all the horror movies out there and i couldn't look at that for more than a second (also i want to make horror films and i want to know if something works for everybody, not just the weak fellas)
Report spam or abuse
O_O Okay, from now on, we sleep without bed sheets! D:
Report spam or abuse
a demon does this and its a horror film but when I do it it's "sexual harassment"
Report spam or abuse
Nnnnnoooopppe. (gets out of bed and runs away)
Report spam or abuse
Zero damn fucking tolerance Get ya yellow belly out the house right fucking now
Report spam or abuse
This is fucking scary. It was little scary I just didn't like the face
Report spam or abuse
fuck this video. because of it, now I can't sleep in a bed with anyone unless they face me the whole time so I know they're not a demon or whatever the fuck that thing is
Report spam or abuse
But what if they face you, you close eyes for a minute open again than this thing 10cm from your face ?
Report spam or abuse
+Tuesday Abercrombie Psst Watch the Thai version of SHUTTERS with subs. Don't worry, it's filled with lovable moments for the whole family.........
Report spam or abuse
Super creepy. Great scare!
Report spam or abuse
Is it just me or does the sound cue when you see the monster's face sound like the when Blue leaves the first pawprint in Blue's Clues?
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Bruhhhhhhhh thats some scary shitt 😂😂😂😂👏👏👏👏
Report spam or abuse
HOW DO PEOPLE FOND THIS FUNNY I AM SHAKING
Report spam or abuse
MASSIVE FUCK U TO THE UPLODER THAT SHIT WAS NOT FUCKEN COOL OK?
Report spam or abuse
obviouse plot is obviouse. still, very well executed.
Report spam or abuse
mischievous demon :)
Report spam or abuse
Brilliant, Mr. Daywalt, per usual ... brilliant!
Report spam or abuse
fucking ghost i hate you :(
Report spam or abuse
I've seen the image at 1:24 several times online so i googled "scary white face in bed" i love google
Report spam or abuse
Ну и че епта это было?
Report spam or abuse
Can you tell me about the song in the end credit?
Report spam or abuse
+AOB HACKHACK Eisbrecher is a very similar sounding band but their music is a bit more focus on the industrial side.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
video ends Me: aww shaz I need to go to the bathroom gets off chair finds that chair is covered in piss
Report spam or abuse
+Official Female Marionette so much fnaf wherever I go?!??!?!?!?!?!?! your PP XD
Report spam or abuse
Hijos de la chingada creo que ya me cargo el payaso ya estubo que no dormi hoy
Report spam or abuse
What y'all talking about..?
Report spam or abuse
I knew it was gonna be a jump in your seat video..I could tell by the music starting to get really climatic before she pulls off the covers..lol
Report spam or abuse
oh jesus that  jumpscare freaked me
Report spam or abuse
Not bad, but the cheap jump-scare at the end ruined it for me. Had there been a slow fade to black as she was uncovering the monster with the clock softly ticking in the background, it really could have worked.
Report spam or abuse
Я БЛЯТЬ ОБОСРАЛСЯ НАХУЙ ЕБАНА РОТ ЧТО ЭТО ЗА ХУЙНЯ БЛЯТЬ АХУЕТЬ
Report spam or abuse
Report spam or abuse
LOL! Was this clip supposed to be scary??....cause i honestly found this quite humorous.
Report spam or abuse
I have watched it like six times, so good everytime, especially before going to sleep
Report spam or abuse
The music at the end is so good ...and very thrilling vid ;))
Report spam or abuse
Jajajajaja qué miedooooo!!!!
Report spam or abuse
This was going to be my favorite horror short film if it wasn't for the jumpscare at the end. Not that I jumped off my chair because of that, but it felt like the quality of the horrific experience declined instantly after that. The prolonged scene where she goes to remove the sheets was sufficient enough to give the audiences a slow but massive heart attack.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Qual nome do Filme ? tradução >>And as the movie name ?
Report spam or abuse
omg! wtf! thats terrifying!
Report spam or abuse
first of all no who the fuck is going to try and flying flucking uncover that satanic ass creature, no take your ass out the house, down the street and to weenie hut juniors bc fuck that
Report spam or abuse
The credits are longer than the actual video...
Report spam or abuse
Cheap but that was actually a great shot of her lifting the covers
Report spam or abuse
HIS FACE OMG PLS I NEVER WANT TO SLEEP AGAIN
Report spam or abuse
Como se llama la canción al final  ?
Report spam or abuse
Came here bcs of 9GAG, and man you're amazing
Report spam or abuse
And of course 9geg stole it from reddit.
Report spam or abuse
+mutater8 doesn't matter where someone saw it first since both site didn't discredit the author
Report spam or abuse
The face is very reminiscent to the subliminal face in The Exorcist (1973). So yes, this was freaky. Well done.
Report spam or abuse
Gotta love the horror chiches. Honey, when you realize there is some stranger in your bed that is when you jump out of it and run for your dear life!
Report spam or abuse
Someone give him an apple.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Dude just bolt the fuck outta there what the hell, don't reach out yo hands what is up with yall
Report spam or abuse
Your shorts are awesome!! The best I've ever seen. The Closet and Bedfellows freak me out. Not that the rest don't!!!
Report spam or abuse
"Sweet dreams",everybody!
Report spam or abuse
Phillip A. Blunt Shared on Google+ · 5 months ago
Holy shit... lol
Report spam or abuse
So... anyone here from 9gag?
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Holy crap! I didn't even watch the whole video thus was so scary! I had to stop right after it showed the face!
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
That was not that scary..
Report spam or abuse
OMFG LOL THAT FACE
Report spam or abuse
tried this on my gf,but failed horribly cuz i kinda look like that ghost #FML
Report spam or abuse
dat scared da crap out of no one... Lolzzz! But iz itz juzt meh or iz itz dat da big white black eyed homeless dude that "Unwanted Guest" guy??
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
I honestly liked the reveal of the bizarre looking creature in the bed beside her.  It would have been even more suspenseful and nail biting, however, if the volume hadn't increased, basically warning you ahead of time when the Jumpscare would happen.
Report spam or abuse
I started the vid last night I t freaked the hell but nao it's not bad
Report spam or abuse
OMG I'm 1:10 seconds and I'm soooo scared omg!
Report spam or abuse
+VitalyzdTv could you please do a prank similar to this?
Report spam or abuse
Report spam or abuse
why the hell is he hiding under the blanket? seriously what's the deal?? just do it 
Report spam or abuse
The end was shit. I wanted to know what happen to her.
Report spam or abuse
When the boyfriend came back home..they all agreed to a threesome.
Report spam or abuse
Maybe she shouldn't have sweared to God
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Fuck I was laying in bed while i was watching this clip and i turned around and my blankets had made it look that there was someone with me and i was so scared that i farted so freking hard/loud, my blankets whent flying up lol
Report spam or abuse
Seguro que esa chica se acuesta con cualquiera por eso no sabe con quien se acosto ese dia.
Report spam or abuse
HEЕЕЕЕЕELP!!!! Помогите найти песню из видео!(
Report spam or abuse
God f*cking dammit dat face!
Report spam or abuse
Show more Loading...
to add this to Watch Later

Add to

Loading playlists...