Upload

Talkboy Commercial

by avsummergirl • 226,466 views

Yes, this is the tape recorder from home alone 2, and yes, i am aware that many people have owned one of these, i have 2 :)

Yup, I had one as a kid. Lots of fun memories of it, and kind of helped make me into sort of an audiophile!
Report spam or abuse
So the goal of this product is to be a little cock blocker? 
Report spam or abuse
Lol I had one as a kid too. I used to annoy the shit out of my parents and their friends with it. Hahaha.
Report spam or abuse
Credit card? You got it.
Report spam or abuse
why the fuck is that kid wearing a tie?
Report spam or abuse
+Cagney Krutz Cause christian girls are the sluttiest of them all.
Report spam or abuse
hahahaha I remember this man im getting old
Report spam or abuse
Get outta here u nosey little pervert or ill slap u silly
Report spam or abuse
best friends brought me here
Report spam or abuse
My sister used to have Talkboy when she got this for Christmas back in 1993. It has all the tape functions, and even has a speed control switch. But when I try to record this button her tape recorder, the recording function is not working. And also have the same Talkboy tape recorder from the scene of the movie Home Alone 2: Lost in New York, and I also remember watching this commercial.
Report spam or abuse
Its not movie accurate at all
Report spam or abuse
Dud you spell for f o r not fer im not trying to Start a fight. YABFFT
Report spam or abuse
Report spam or abuse
The teens on the couch must of been real idiots for thinking it really was the parents.
Report spam or abuse
Yeah! That kinda sound more like Marge Simpson. XD
Report spam or abuse
Can't believe this was a non-working prop, from a movie, that was made into an actual product. Thought for sure it was product placement in "Home Alone 2".
Report spam or abuse
Those were off the fucking hook
Report spam or abuse
+Vinnie Witel no..no...you're thinking of a telephone.
Report spam or abuse
And one of those little refrigerators you have to open with a key.
Report spam or abuse
1990. That was the year that the queer, arrogant and immature powers that be were supposed to have fully prepared and initiated the tyrannical overthrow. All these advanced gadgets and communication things should have never made it to mass consumption. That means mobiles phones, pod, pad crap would have never gone beyond the realms of advanced technology research centres, and old ladies on buses would never have to experience the noise of some immature retard playing their crap. Thatcher should have been sacked for being far too wet and weak and, not replaced with something far wetter but the total reverse. The Gulf War would have been aborted and condemned. American Psycho and Gordon Gecko would have never been permitted, Michael Jackson would still be around, despite having half a nose and being banned for being suitable for mass consumption (thus he would have never have appeared in Back To The Future 2 in his ghost-robot-corpse version)   ... and 911 would not have happened. Instead mass overthrow and reconfibrillation would have taken place. Thus, we are now presently 25-50 years behind schedule. 
Report spam or abuse
Report spam or abuse
I had a talkgirl which was the girly pink version of this device, I used to sing into it all the time, that all it was really good for.
Report spam or abuse
i recorded my will in this hahahhaha
Report spam or abuse
+washikiryu That's...kind of sad. Lol
Report spam or abuse
Why is her boyfriend wearing a tie? This is freaking me out man.
Report spam or abuse
I got one of these for Christmas one year, and the damn thing wouldn't work. My mom felt so bad, that we took it back and she bought me a Game Boy. (Plus, I think she felt bad that all it was was a fucking tape recorder. A shitty one at that.)
Report spam or abuse
Game Boy...definitely a good trade.
Report spam or abuse
mine still works. fuck the ipad, right guys!??
Report spam or abuse
Comment #333 FTW (fuck the what?)
Report spam or abuse
Hello, young ones; we have returned home earlier than expected
Report spam or abuse
I still remember this and I used to own a Talkboy, I'm getting old.
Report spam or abuse
Omg! I remember this commercial! I'm so old!
Report spam or abuse
I wish I still had mine... only problem was it took like 4 or 6 AA batteries...
Report spam or abuse
I wanted one! I remember that. lol
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Watch kassem g's talkboy commercial
Report spam or abuse
I got the girl talk one a few years back
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Watch the new version by KassemG
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Wow time to beat your little bros ass. Cockblocking is not cool man.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
"Get outta here, you nosey little pervert or I'm gonna slap you silly!"
Report spam or abuse
Report spam or abuse
How do they not know their own parents voice? Haha
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
I remember being a little kid and still thinking her brother was an asshole
Report spam or abuse
Lmao what a little cockblocker.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
@BankaiIchigo12345 You do realize that this was almost 20 years ago?
Report spam or abuse
Batteries not included!!!! :O Awwww mmmaaaannnnnn!!!!!
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Those people on the couch are just about the slowest dumbest people of all time!
Report spam or abuse
the places iv'e gone from watching skooks...
Report spam or abuse
I just found mine in my childhood bedroom. That room is a time capsule.
Report spam or abuse
It's amazing that Kassem recreated this commercial perfectly.
Report spam or abuse
where do u find these old commercials?
Report spam or abuse
I love this kids singular pursuit is to make sure his sister doesn't get any ass. It's not like that dude has got game look at his tie
Report spam or abuse
I wanted one of these SO damn bad once I saw Home Alone!
Report spam or abuse
Report spam or abuse
i would like a hotel room please with an extra large bed, a tv, and one of those little refridgerators u have to open with a KEEEYYYY ........credit card u got it!
Report spam or abuse
Hey I saw this tiger talkboy on the movie call Home Alone 2!
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Kassem sent me here... Asshole.
Report spam or abuse
I remember this shit like it was yesterday!
Report spam or abuse
Sisters don't get ass. Sisters get cock. He's a little cock block.
Report spam or abuse
Ian's gonna get thousands of these in the mail :D
Report spam or abuse
Sheeit, people be tryin' to say 2010's are all, neww, and sheeit. I mean, come on now. XBOX ONE?! We got these bitch ass Micro soft fanboys be tryin to say it's all, neww, and shit. I don't give a fuck. Ya know what xbox oughtta try to copy? Xbox oughtta try to copy how to get gaimes.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
OMG! I remember this soo well! Good ol' days that were the 90s! Thanks Ian ;)
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Too bad they don't make the Talkboy anymore. I wanted one of these so bad as a kid. But knowing my parents I didn't. Man I remember this commercial.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Anyone else really disappointed when they got one?
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Oh my god! Wow those were the days! I had one back in 1996.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
It's just a fucking tape recorder. I can't believe they tricked kids into thinking it was cool. Damn we were so dumb back in the day.
Report spam or abuse
I saw this movie last night, this morning, and this afternoon. God save us.
Report spam or abuse
I remember wanting one of these for Christmas after seeing it in Home Alone 2, and I realise now why my mother never got me one! What the hell is any kid gonna do with one of these?
Report spam or abuse
Got here by Kassem G completely screwed up version.
Report spam or abuse
Holy CRAP I actually remember this commercial
Report spam or abuse
Report spam or abuse
lol fuck with your sister while she is trying to get it in.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
this guy most be fucking proud cus smosh watches his video
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Show more Loading...
to add this to Watch Later

Add to

Loading playlists...