CO
Upload
You're viewing YouTube in English (US).
Switch to another language: | View all
You're viewing YouTube in English.
Switch to another language: | View all

"Pursuit of Happiness" [Steve Aoki Remix] - Kid Cudi (feat. MGMT & Ratatat)

by ItchieBs • 25,391,790 views

Possibly the best song on Cudis album remixed by Steve Aoki.

Im over here listening to remixes on kid cudi but yet im still waiting on Man on the moon 3 
Report spam or abuse
project x !!! they make the spirit for the "loser" !!! like !!!!!!!!!!
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Anyone here just cause there blazed xD? 
Report spam or abuse
pussy becomes wet at ;48
Report spam or abuse
25Million views. Well deserved :D Such a great remix.
Report spam or abuse
i really hate it when people brag about driving drunk. ugh. 
Report spam or abuse
+Franklin Ashe Seems like a convenient way to have your cake and eat it too, since the vast majority of the people listening to this song aren't ever going to watch the video that goes with it.  So he gets to brag about how sweet driving drunk is, but he also washes his hands of it by having a 'good' message in his video.  Still hate it. 
Report spam or abuse
Project x Forever!!!
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Anyone here because of the Amazing Spider-Man 2?
Report spam or abuse
Vengo Aqui Por Hack De Op7 :P Like si TU Tb :D
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Dis shit is gay, Skrillex and Deadmouse are better
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Icat$$$4$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
Report spam or abuse
THE AMAZING SPIDER-MAN 2 ! BATTERY TESTING SCENE HAHA
Report spam or abuse
G Pick Shared on Google+ · 10 months ago
Report spam or abuse
que cancion mas propia
Report spam or abuse
I LOVE THIS SONG REMIX ONE OF MY FAVORITE SONGS AND THE REMIX GETS ME PUMPED KEEP IT UP DG
Report spam or abuse
but it would be better if there was deeper bass work on it if possible.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
fuck i love this song
Report spam or abuse
STEVE AOKI CAN DRINK HIS OWN PISS
Report spam or abuse
technically, we can all drink our own piss. steve aoki isn't unique just because he can drink his own piss too. exciting news nonetheless, good for him.
Report spam or abuse
I vote Minda tries first!
Report spam or abuse
N8groves Shared on Google+ · 1 year ago
Report spam or abuse
what do you call these? like to find more music like this on youtube
Report spam or abuse
Report spam or abuse
mam, you choose a right way to get to know about this genre!!!
Report spam or abuse
PROJEKT X POLSKA POLAND <3
Report spam or abuse
+Victor Gangi  Yah
Report spam or abuse
is the song of project x
Report spam or abuse
+rhn94 The movie was about a group of highschool friends wanting to get laid by throwing a party. 
Report spam or abuse
+LiveLoveMacaroni Its like you don't even need to try.. I admire you sir.
Report spam or abuse
Who else heard this song before project x?
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
How dare you! You are such a disgusting piece of filth to even ask someone to die! Screw you jerk and get your head straight before you try to destroy others so fuck you I know that's probably hypocritical
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
seing cudi soon! :D and kanye west
Report spam or abuse
You heard Turbulence or No Beef? This song is plain compared to them.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
I didn't know a song was bad because it was out for more than a year.
Report spam or abuse
٩(●̮̮̃•̃)۶ ٩(-̮̮̃-̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(-̮̮̃•̃)۶ ٩(×̯×)۶
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Yeah, all he was doing was being a faggot prick 12 year old acting big on the internet, when in reality he's probably a 5'4" pasty ass skinny kid with a shitty life.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
this song is so good that it makes me cry
Report spam or abuse
Just looked at that argument, that delano is a dumb bitch
Report spam or abuse
I was blasting this and my neighbor got annoyed and called the cops. The cops came and arrested my neighbor.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Yea that dudes a dumb fuck so don't waist your time on him
Report spam or abuse
What does being english have to do with anything? are you stupid? Why are you making any comparisons? You're a dumb bitch who can't stay on topic, and you're generally really fucking dumb.
Report spam or abuse
Meh i suppose, imo i'd say half to be fair but..meh haha.
Report spam or abuse
project movie = shit, i believe it is actually the party that is the best in the world ;P
Report spam or abuse
Who gives a fuck if this is from Priject X? Not meeeeee
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
1.765 People didn't watch Project X :D
Report spam or abuse
1:02 - 1:17 <33333333333333333333
Report spam or abuse
iam going to make project x in my shitty house
Report spam or abuse
/watch?v=1jre6_FBBc0 watch my video of Project X
Report spam or abuse
It's plain as shit. Vocals are meh. The shit Aoki actually remixed was overage. It's just a party anthem, tip of the iceberg in Aoki's lineup. Hell, WARP was 8x better.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
puuuf super motivadoraaa!, rifo aoki
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Damn you Electronic Zoo for getting this song stuck in my head. best 3 nights ever
Report spam or abuse
Report spam or abuse
@vipr2nv: do you mean day n nite?
Report spam or abuse
fuck that fuck that fuck that fuck that fuck that fuck that fuck that fuck that fuck that fuck that fuck that fuck that fuck that...........................Bad ass
Report spam or abuse
when i wank to this song, i am my jizz for the repeat button <3
Report spam or abuse
In every disco in the world, when the dj play AOKI....The people stay insane. AOKI, KING AOKI!!!!
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Like if you knew Kid Cudi before Project X.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
UHHH HURRR DURR WHO ARE SANDSTORM OMG OLD MOOSUK IZ SHYT (I'm 100% in agreement with you man but aren't you referring to the SONG Sandstorm by Darude, not an artist by that name?).
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Shut up you helmet aoki isn't thar good any way and if you knew house you would know that.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
i lOVE THIS cause i love it its awosome and steve aoki is asian JESUS
Report spam or abuse
Show more Loading...
to add this to Watch Later

Add to

Loading playlists...